34 produktów
Wybierz auto
0470SWH0360
Dla numeru oe: 1307hz
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
21,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
21,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 605
90,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
90,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 425
78,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
78,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 392
72,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
72,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.34
Rozwiń więcej danych
45,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
45,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH0352
Dla numeru oe: 1307az
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
43,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
43,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH0357
Dla numeru oe: 1307fd
Przewód układu chłodzącego: Od pompy wodnej do rury łączącej
71,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
71,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400134
Dla numeru oe: 1307pr
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do wymiennika ciepła
26,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
26,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.313
Masa [g]: 313
59,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61373
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do termostatu
17,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61426
Strona zabudowy: Góra
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
54,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
54,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.05
Masa [g]: 50
Rozwiń więcej danych
17,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
17,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 99
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do termostatu
22,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
22,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH0434
Dla numeru oe: 1343t3
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
152,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
152,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 668
73,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Wylot
Ciężar [kg]: 0.25
Rozwiń więcej danych
55,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.76
Rozwiń więcej danych
113,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
113,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.57
Rozwiń więcej danych
69,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
69,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420293
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
77,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
77,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Jednostka pakowania
Masa [g]: 60
Rozwiń więcej danych
15,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
15,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie PEUGEOT 806 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie PEUGEOT 806 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.