36 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Wylot
Ciężar [kg]: 0.25
Rozwiń więcej danych
55,84
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
55,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.35
Rozwiń więcej danych
85,39
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
85,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.68
Rozwiń więcej danych
89,71
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
89,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Jednostka pakowania
Masa [g]: 60
Rozwiń więcej danych
15,95
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
15,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.57
Rozwiń więcej danych
71,50
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
71,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 99
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do termostatu
22,36
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
22,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 59
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do termostatu
18,00
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
18,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052792
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
112,03
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
112,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400010
Dla numeru oe: 1307w3
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
18,68
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
18,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400134
Dla numeru oe: 1307pr
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do wymiennika ciepła
26,05
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
26,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH0360
Dla numeru oe: 1307hz
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
17,11
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
17,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH0434
Dla numeru oe: 1343t3
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
150,80
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
150,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu
Ciężar [kg]: 0.06
Rozwiń więcej danych
19,34
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
19,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 20.7
Ciężar [kg]: 0.06
Rozwiń więcej danych
14,50
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
14,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.313
Masa [g]: 313
60,01
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
60,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400056
Dla numeru oe: 1343ar
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
90,68
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
90,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61373
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do termostatu
18,15
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
18,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 668
73,67
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
73,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH0357
Dla numeru oe: 1307fd
Przewód układu chłodzącego: Od pompy wodnej do rury łączącej
70,09
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
70,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.03
Masa [g]: 30
Rozwiń więcej danych
13,42
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
13,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie PEUGEOT 806 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie PEUGEOT 806 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.