36 produktów
Wybierz auto
0470SWH0360
Dla numeru oe: 1307hz
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
17,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
17,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 2.5
Kształt: Kształt o
Rozwiń więcej danych
9,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
9,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 392
72,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
72,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 59
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do termostatu
18,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
18,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 99
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do termostatu
22,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
22,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 605
90,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
90,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.35
Rozwiń więcej danych
74,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
74,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.05
Masa [g]: 50
Rozwiń więcej danych
17,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
17,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420293
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
78,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
78,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420360
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Od rozdzielacza do przewodu wodnego
Rozwiń więcej danych
35,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
35,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.57
Rozwiń więcej danych
70,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
70,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 668
74,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
74,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420297
Strona zabudowy: Przewód ogrzewania
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
88,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
88,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 372
172,79
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
172,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 690
107,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
107,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.68
Rozwiń więcej danych
84,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
84,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 425
79,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
79,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 20.7
Ciężar [kg]: 0.06
Rozwiń więcej danych
14,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
14,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053208
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
72,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
72,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61373
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do termostatu
17,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie PEUGEOT 806 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie PEUGEOT 806 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.