68 produktów
Wybierz auto
Masa [g]: 65
Wersja: Serbatoio espansione
22,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
22,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Tworzywo sztuczne
Masa [g]: 406
168,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
168,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 40
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
32,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
32,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420223
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
240,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
240,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420262
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
91,01
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
91,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420247
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
27,19
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
27,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420710
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
112,79
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
112,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420728
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
65,35
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
65,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420248
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
45,99
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
45,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400052
Dla numeru oe: 6466ck
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do wymiennika ciepła
69,45
zł/szt.
Kraków: śr. 17.09
U ciebie: śr. 17.09
69,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421558
Strona zabudowy: Główny zbiornik wyrównawczy
Sekcja: Częsć dolna
39,38
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
39,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 531
159,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
159,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479502322
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
76,01
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
76,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400011
Dla numeru oe: 6466f7
Strona zabudowy: Wlot
Rozwiń więcej danych
51,63
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
51,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400053
Dla numeru oe: 6466cj
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do wymiennika ciepła
57,19
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
57,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400095
Dla numeru oe: 1351hg
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
51,62
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
51,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV753
51,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
51,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61475
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 140
20,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
20,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.13
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
29,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
29,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400062
Dla numeru oe: 1343kx
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
23,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
23,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie PEUGEOT PARTNER II ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie PEUGEOT PARTNER II to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.