70 produktów
Wybierz auto
Masa [g]: 65
Wersja: Serbatoio espansione
22,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
22,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052556
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
24,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
24,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
36,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
36,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 40
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
32,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
32,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej u góry
Masa [g]: 500
241,64
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
241,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG85281
Materiał: Tworzywo sztuczne
87,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
87,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.38
88,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
88,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.26
Rozwiń więcej danych
41,12
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
41,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG80163
Materiał: Tworzywo sztuczne
34,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
34,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBPPCT015
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
Numer seryjny: Bpp-ct-015
38,49
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
38,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010347
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z elementami przyłączeniowymi
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
40,05
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
40,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420223
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
242,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
242,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420248
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
46,44
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
46,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420262
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
91,89
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
91,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420728
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
65,99
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
65,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421558
Strona zabudowy: Główny zbiornik wyrównawczy
Sekcja: Częsć dolna
39,76
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
39,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420247
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
27,46
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
27,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420710
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
113,88
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
113,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
39,57
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
39,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400053
Dla numeru oe: 6466cj
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do wymiennika ciepła
56,19
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
56,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie PEUGEOT PARTNER II ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie PEUGEOT PARTNER II to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.