27 produktów
Wybierz auto
Nr art: 040112409
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: JPG1119606800
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: FASFT61469
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: FASFT61680
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: FASFT61681
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 04703404149
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: TOP701766
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0479700498
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 04703404052
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 04703404059
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 04703404053
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 04703404065
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 04703404062
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 04703404121
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: GAT022801
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: FESTTTRAFII
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: FESRINGOL043PCS10
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0479700824
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: GAT053107
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 04703404156
Dostawa na środę, 3 lipca
Przewód układu chłodzenia w samochodzie RENAULT THALIA II ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie RENAULT THALIA II to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.