8 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 3.5
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
8,17
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
8,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Wlot
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
18,18
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
18,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.001
Ilość: 1
14,16
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
14,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS3404222
Dla numeru oe: 7701062288
Przewód układu chłodzącego: Od rury wodnej do pompy wody
18,98
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
18,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
21,59
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
21,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
20,62
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
20,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FESRINGOL043PCS10
Ciężar [kg]: 0.002
Średnica wewnętrzna [mm]: 7.65
Rozwiń więcej danych
48,82
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
48,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej, po stronie silnika
Grubość [mm]: 5.2
Rozwiń więcej danych
20,19
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
20,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie RENAULT VEL SATIS ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie RENAULT VEL SATIS to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.