Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
475 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 3.5
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
8,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
8,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.15
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
9,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
9,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.15
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
11,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
11,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
122,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
122,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.15
Kształt: Pierścień o
Rozwiń więcej danych
10,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
10,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość otworów wlotowych/wylotowych: 4
Przewód układu chłodzącego: Połączenie rurowe do chłodnicy oleju, od chłodnicy oleju do bloku silnika
45,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
45,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Dopływ / odpływ: Dla przepływu w przód
Rozwiń więcej danych
27,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
27,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
13,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
13,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Darmowa dostawa od 49 zł
ELR331270
Grubość [mm]: 5.5
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
10,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
10,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Tworzywo sztuczne
25,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
25,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 30
Ciężar [kg]: 0.006
Rozwiń więcej danych
23,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
23,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
Grubość [mm]: 3.15
Rozwiń więcej danych
8,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
8,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
16,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
Grubość [mm]: 3.15
Rozwiń więcej danych
9,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
9,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
Grubość [mm]: 3.15
Rozwiń więcej danych
9,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
9,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
29,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
29,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 254
Przewód układu chłodzącego: Od zbiorniczka wyrównawczego do rury wodnej
37,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
37,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 35
Wysokość [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
10,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
10,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kształt: Wypukły
37,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
37,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Darmowa dostawa od 49 zł
AJU01276300
Grubość [mm]: 5
Długość [mm]: 26.5
Rozwiń więcej danych
16,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie SKODA OCTAVIA ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie SKODA OCTAVIA to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.