Powiadom mnie o dostępności

Przewody układu chłodzenia do VW GOLF II

166 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Grubość [mm]: 3.5, Ciężar [kg]: 0.003, Materiał: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk), średnica wewn�...
8,17 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 3.15, Ciężar [kg]: 0.003, Materiał: Guma, średnica wewnętrzna [mm]: 36, Zdjęci...
11,81 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 3.15, Materiał: FPM (fluor-kauczuk), średnica wewnętrzna [mm]: 36, średnica zewn...
9,76 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.038, Zdjęcie producenta: 1
12,96 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.02, Wymagana ilość: 1, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z d...
9,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: wylot, Masa [g]: 117
25,11 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: góra, Materiał: Guma z wkładem tekstylnym, Przewód układu chłodzącego: od ob...
25,96 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym, Dopływ / odpływ: dla przepływu wstecznego, Przewód układ...
25,78 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: po stronie silnika, Materiał: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
8,76 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
17,33 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: po stronie silnika, Materiał: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
13,62 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym, Dopływ / odpływ: dla przepływu wstecznego, Przewód układ...
18,83 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym, Dopływ / odpływ: dla przepływu wstecznego, Przewód układ...
20,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 3.15, Ciężar [kg]: 0.003, Materiał: Guma, średnica wewnętrzna [mm]: 36, Zdjęci...
10,92 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: na dole, Materiał: Guma z wkładem tekstylnym, Przewód układu chłodzącego: od ...
16,51 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Masa [g]: 171, Przewód układu chłodzącego: od termostatu do pompy wodnej
23,71 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.28
25,06 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Masa [g]: 147, Przewód układu chłodzącego: od termostatu do pompy wodnej
20,72 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Masa [g]: 128, Liczba przewodów: 3, Wersja: per termostato
67,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Przewód układu chłodzącego: od króćca ssącego do rury wodnej
33,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

VW GOLF II – przewód układu chłodzenia

Przewód układu chłodzenia w samochodzie VW GOLF II ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.

Przeciek w przewodzie układu chłodzenia w pojazdach VW GOLF II

W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.

Wymiana przewodu układu chłodzenia w samochodzie VW GOLF II

Przewód chłodzenia w aucie VW GOLF II to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.