253 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 3.5
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
8,11
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
8,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GOE5032442410
Grubość [mm]: 3.15
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
9,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
9,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.15
Kształt: Pierścień o
Rozwiń więcej danych
10,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
10,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
Grubość [mm]: 3.15
Rozwiń więcej danych
9,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
9,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z nasadką rurową
Rozwiń więcej danych
83,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
83,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
83,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
83,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV782
85,22
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
85,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1119606400
Strona zabudowy: Po stronie silnika
Grubość [mm]: 3.15
Rozwiń więcej danych
9,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
9,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
14,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
14,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP114941
Strona zabudowy: Strona wylotowa, na dole
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk), guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
58,70
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
58,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
16,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
16,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
23,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
23,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV102767
Przewód układu chłodzącego: Od rozdzielacza do dodatkowej pompy wodnej
12,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
12,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP118150
Długość całkowita [mm]: 200
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
18,77
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
18,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052609
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
23,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
23,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 6.2
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
15,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
15,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052598
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
46,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
46,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA33102189
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.399
Rozwiń więcej danych
70,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
70,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
51,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
51,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1k0121101ce
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
51,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
51,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie VW JETTA ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie VW JETTA to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.