Powiadom mnie o dostępności

Obudowy termostatów do VW JETTA

22 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Temperatura otwarcia [°c]: 87, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnien...
81,93 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z termostatem
113,11 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Numer seryjny: CTM-VW-035
132,23 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Numer seryjny: CTM-VW-056
176,87 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Temperatura otwarcia [°c]: 87, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnien...
82,33 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Temperatura otwarcia [°c]: 92, Ograniczenia producenta: HMM/JOOP, Specyfikacje asortymentowa: monto...
205,63 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: po stronie silnika, Temperatura otwarcia [°c]: 75, Artykuł uzupełniający / info...
32,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Specyfikacje asortymentowa: montowany wczesniej, Rodzaj koprusu: obudowa z tworzywa sztucznego, Arty...
192,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Temperatura otwarcia [°c]: 80, 88, Specyfikacje asortymentowa: montowany wczesniej, Rodzaj koprusu:...
144,97 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj koprusu: obudowa z tworzywa sztucznego, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca...
102,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Temperatura otwarcia [°c]: 91, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnien...
81,14 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Temperatura otwarcia [°c]: 80, 89, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z czujn...
180,03 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Temperatura otwarcia [°c]: 95, Specyfikacje asortymentowa: montowany wczesniej, Rodzaj koprusu: z o...
876,26 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Temperatura otwarcia [°c]: 80, Specyfikacje asortymentowa: montowany wczesniej, Ogrzewanie/chłodze...
205,53 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.578, Punkt włączania [°C]: 80, Materiał: tworzywo sztuczne, Ilość połączeń...
104,60 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Temperatura otwarcia [°c]: 87, Ciężar [kg]: 0.574, Materiał: tworzywo sztuczne, Ilość połącz...
125,45 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Temperatura otwarcia [°c]: 87, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnien...
67,09 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Temperatura otwarcia [°c]: 105, Tryb pracy: sterowany elektrycznie, Artykuł uzupełniający / info...
118,80 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Specyfikacje asortymentowa: montowany wczesniej, Rodzaj koprusu: obudowa z tworzywa sztucznego, Prze...
237,26 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Temperatura otwarcia [°c]: 83, 105, Specyfikacje asortymentowa: montowany wczesniej, Ogrzewanie/ch�...
118,30 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

Obudowa termostatu do samochodu VW JETTA

Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie VW JETTA oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.

Uszkodzenie obudowy termostatu w samochodzie VW JETTA

Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.