23 produktów
Wybierz auto
15,04
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
15,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 5
Długość [mm]: 26.5
Rozwiń więcej danych
16,90
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
16,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421782
Strona zabudowy: Z lewej u góry
43,91
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
43,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421427
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Od obud. reg. pł. chłodz. do przewodu wodnego
30,93
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
30,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010441
Strona zabudowy: Silnik
Materiał: Tworzywo sztuczne
148,32
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
148,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421537
Strona zabudowy: Z lewej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
47,85
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
47,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421669
Strona zabudowy: Z lewej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
107,48
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
107,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV108857
Dla numeru oe: 04l 121 049
Przewód układu chłodzącego: Od obudowy regulatora płynu chłodzącego do chłodnicy oleju
43,00
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
43,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMVW057
Materiał: Tworzywo sztuczne
Numer seryjny: Ctm-vw-057
12,34
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
12,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FESVWWHCDAB
Ciężar [kg]: 0.012
Długość opakowania [cm]: 2.6
Rozwiń więcej danych
14,75
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
14,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11211850501
Materiał: Tworzywo sztuczne
30,60
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
30,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
102,96
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
102,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054072
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
100,09
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
100,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 5.5
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
10,31
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
10,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV777
104,31
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
104,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054122
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
35,37
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
35,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
106,53
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
106,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
192,68
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
192,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
95,69
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
95,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054547
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
32,86
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
32,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie VW MULTIVAN VI ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie VW MULTIVAN VI to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.