Powiadom mnie o dostępności

Przewody układu chłodzenia do VW MULTIVAN

51 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Grubość [mm]: 3.5, Ciężar [kg]: 0.003, Materiał: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk), średnica wewn�...
8,17 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 3.15, Kształt: Pierścień O, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk), śred...
10,82 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: po stronie silnika, Grubość [mm]: 3.15, Średnica pierścienia uszczelniającego ...
9,71 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
140,52 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 5, Długość [mm]: 26.5, Szerokość [mm]: 20.5
17,67 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: MCA36061

METALCAUCHO 36061

11,69 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: SWA33101092

SWAG 33 10 1092

Długość [mm]: 26, Ciężar [kg]: 0.062, Kolor: czarny, Materiał: tworzywo sztuczne, EPDM (etylen...
14,66 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk), średnica wewnętrzna 1 [mm]: 31.5, �...
50,33 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: SKV43SKV777

ESEN SKV 43SKV777

110,81 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Przewód układu chłodzącego: od silnika do chłodnicy silnika
52,79 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk), średnica wewnętrzna 1 [mm]: 30.5, �...
107,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.21, Przewód układu chłodzącego: od silnika do chłodnicy silnika, Przewód ukł...
52,50 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z lewej u góry, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk), Przewód układu c...
46,66 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z lewej u góry, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk), Artykuł uzupełni...
104,49 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z lewej u góry
42,85 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Silnik, Materiał: tworzywo sztuczne
142,22 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: na dole, Materiał: Guma z wkładem tekstylnym, Przewód układu chłodzącego: od ...
26,41 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej u dołu, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk), Artykuł uzupełn...
43,49 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 20
8,13 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: ORI80007

ORIGINAL IMPERIUM 80007

Masa [g]: 723
143,99 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

VW MULTIVAN – przewód układu chłodzenia

Przewód układu chłodzenia w samochodzie VW MULTIVAN ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.

Przeciek w przewodzie układu chłodzenia w pojazdach VW MULTIVAN

W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.

Wymiana przewodu układu chłodzenia w samochodzie VW MULTIVAN

Przewód chłodzenia w aucie VW MULTIVAN to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.