Powiadom mnie o dostępności

Przewody układu chłodzenia do VW NEW BEETLE

65 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Grubość [mm]: 3.5, Ciężar [kg]: 0.003, Materiał: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk), średnica wewn�...
8,17 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 3.15, Ciężar [kg]: 0.003, Materiał: Guma, średnica wewnętrzna [mm]: 36, Zdjęci...
11,81 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 3.15, Materiał: FPM (fluor-kauczuk), średnica wewnętrzna [mm]: 36, średnica zewn...
9,76 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 3.15, Kształt: Pierścień O, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk), śred...
10,82 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: tworzywo sztuczne
25,64 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: po stronie silnika, Grubość [mm]: 3.15, Średnica pierścienia uszczelniającego ...
9,71 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 5, Długość [mm]: 26.5, Szerokość [mm]: 20.5
17,67 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 3.15, Ciężar [kg]: 0.003, Materiał: Guma, średnica wewnętrzna [mm]: 36, Zdjęci...
10,92 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: VIJ11211849901

VIKA 11211849901

Materiał: Żelazo
47,40 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 3, Kształt: Pierścień O, Materiał: FPM (fluor-kauczuk), średnica wewnętrzna [m...
10,97 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 35, Wysokość [mm]: 30, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: be...
10,26 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 6.2, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk), średnica wewnętrzna [mm]: 37....
15,11 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Przewód układu chłodzącego: od rury łączącej chłodnicy silnika
111,26 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: na dole, Materiał: Guma z wkładem tekstylnym, Artykuł uzupełniający / informac...
44,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 750, Ciężar [kg]: 0.565, Przewód układu chłodzącego: od chłodnicy silnika do...
100,73 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość otworów: 2
30,54 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: Rura stalowa
63,85 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 340, Ciężar [kg]: 0.55, Przewód układu chłodzącego: od rozdzielacza do chłod...
79,13 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 325
27,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: VIJ11211404301

VIKA 11211404301

51,08 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

VW NEW BEETLE – przewód układu chłodzenia

Przewód układu chłodzenia w samochodzie VW NEW BEETLE ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.

Przeciek w przewodzie układu chłodzenia w pojazdach VW NEW BEETLE

W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.

Wymiana przewodu układu chłodzenia w samochodzie VW NEW BEETLE

Przewód chłodzenia w aucie VW NEW BEETLE to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.