Powiadom mnie o dostępności

Obudowy termostatów do VW NEW BEETLE

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ogrzewanie/chłodzenie: Z dwoma złączami termoprzekaźnika

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

79,66

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

79,66

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Numer seryjny: Ctm-vw-056

176,87

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

176,87

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej

Ogrzewanie/chłodzenie: Z dwoma złączami termoprzekaźnika

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

163,31

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

163,31

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW NEW BEETLE

Obudowa termostatu do samochodu VW NEW BEETLE

Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie VW NEW BEETLE oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.

Uszkodzenie obudowy termostatu w samochodzie VW NEW BEETLE

Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.