Powiadom mnie o dostępności

Obudowy termostatów do VW NEW BEETLE

5 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Temperatura otwarcia [°c]: 80, Specyfikacje asortymentowa: montowany wczesniej, Ogrzewanie/chłodze...
207,59 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Numer seryjny: CTM-VW-056
185,35 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ogrzewanie/chłodzenie: z dwoma złączami termoprzekaźnika, Artykuł uzupełniający / informacja ...
83,47 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Temperatura otwarcia [°c]: 87, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z czujnikie...
115,62 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Specyfikacje asortymentowa: montowany wczesniej, Ogrzewanie/chłodzenie: z dwoma złączami termoprz...
166,90 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

Obudowa termostatu do samochodu VW NEW BEETLE

Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie VW NEW BEETLE oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.

Uszkodzenie obudowy termostatu w samochodzie VW NEW BEETLE

Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.