7 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 3.5
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
8,11
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
8,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 6.2
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
15,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
15,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11211887701
Materiał: Żelazo
38,66
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
38,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 03h 121 133, 955 106 132 00
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
17,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
17,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11221326601
24,07
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
24,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010454
Dla numeru oe: 1j0121087e
Materiał: Tworzywo sztuczne
40,38
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
40,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra, od strony czołowej
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
17,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
17,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie VW PHAETON ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie VW PHAETON to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.