4 produkty
Wybierz auto
MET4010229
Strona zabudowy: Blok silnika
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Rozwiń więcej danych
248,01
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
248,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1114510900
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierścieniem uszczelniającym, z termostatem
95,05
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
95,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
93,86
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
93,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMVW050
63,53
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
63,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie VW PHAETON oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.