80 produktów
Wybierz auto
BEHTX16387D1
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
148,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
148,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CALTE7331105J
Temperatura otwarcia [°c]: 105
Rodzaj koprusu: Obudowa metalowa
Rozwiń więcej danych
178,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
178,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DAYDT1142V
Temperatura otwarcia [°c]: 87
53,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
53,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMBM043
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Rozwiń więcej danych
197,59
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
197,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMBM044
Temperatura otwarcia [°c]: 105
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
147,73
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
147,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0476TX16387D1
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
148,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
148,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATTH534101G1
Temperatura otwarcia [°c]: 101
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
266,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
266,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
BEHTX16387D
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
154,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
154,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0357TH47487G1
Temperatura otwarcia [°c]: 87
79,90
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
79,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA0040250015
Temperatura otwarcia [°c]: 105
121,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
121,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OSS64534
768,59
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
768,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV20SKV099
146,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
146,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV20SKV097
237,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
237,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV20SKV098
215,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
215,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0451TE7289108J
Temperatura otwarcia [°c]: 108
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Rozwiń więcej danych
155,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
155,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0451TH728787
Temperatura otwarcia [°c]: 87
39,74
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
39,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 88
73,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 88
78,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
78,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NRF725220
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Rodzaj koprusu: Obudowa oddzielna
45,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
45,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NRF725294
Temperatura otwarcia [°c]: 108
Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana
164,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
164,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Termostat to jeden z podstawowych podzespołów układu chłodzenia. Jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu cieczy chłodzącej, w zależności od aktualnej temperatury płynu. Jeżeli temperatura płynu wynosi mniej niż 90-95 stopni Celsjusza, krąży on wokół silnika – w krótkim obiegu. Po przekroczeniu tej wartości temperatury, termostat otwiera długi obieg, którym płyn dopływa do chłodnicy. Po schłodzeniu płynu o około 20 stopni Celsjusza chłodziwo jest ponownie kierowane do głowicy oraz bloku silnika, termostat samochodu BMW 3 F30/F80 zamyka obieg, a płyn odbiera kolejną dawkę ciepła z jednostki. Po ponownym podgrzaniu płynu do odpowiedniej temperatury cały proces jest powtarzany od nowa.
Uszkodzony termostat w aucie BMW 3 F30/F80 nie jest w stanie zamykać i otwierać dużego obiegu płynu chłodzącego. Objawy są jednak zależne od pozycji, w jakiej popsuje się termostat do samochodu BMW 3 F30/F80. Jeżeli obieg pozostaje cały czas otwarty, to płyn chłodniczy stale przepływa przez chłodnice, a silnik nie może osiągnąć roboczej temperatury pracy. Wiąże się to ze znacznie wyższym spalaniem oraz przyspieszonym zużyciem silnika. Bardziej niebezpieczna jest sytuacja, w której termostat ulegnie awarii w pozycji zamkniętej. Wówczas silnik jest pozbawiony chłodzenia, płyn chłodniczy ulegnie zagotowaniu, powodując znaczny wzrost temperatury jednostki.