17 produktów
Wybierz auto
MAG352317101000
24,80
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
24,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0451TH687082J
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Wysokość 1 [mm]: 44
Rozwiń więcej danych
42,05
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
42,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN20C0510JPN
Temperatura otwarcia [°c]: 82
42,34
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
42,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MOJ30282K
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Wysokość 1 [mm]: 42
Rozwiń więcej danych
37,13
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
37,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MOJ54582K
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Wysokość 1 [mm]: 43.5
Rozwiń więcej danych
35,70
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
35,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
45,11
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
45,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DAYDT1059V
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Wysokość 1 [mm]: 42
42,33
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
42,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NRF725176
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Rodzaj koprusu: Obudowa oddzielna
Rozwiń więcej danych
40,07
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
40,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042878417
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Rodzaj koprusu: Obudowa oddzielna
Rozwiń więcej danych
56,72
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
56,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261880417
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Rodzaj koprusu: Obudowa oddzielna
Rozwiń więcej danych
62,24
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
62,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4006427
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
72,98
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
72,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMNS000
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Rodzaj koprusu: Obudowa oddzielna
31,62
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
31,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DESDTM82302
Temperatura otwarcia [°c]: 82
36,71
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
36,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BEHTX11482D
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
91,63
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
91,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MALTX11482D
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
86,47
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
86,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0357TH27082G1
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Rodzaj koprusu: Bez obudowy
56,32
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
56,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0451TH629782J
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Wysokość 1 [mm]: 43
Rozwiń więcej danych
46,77
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
46,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Termostat to jeden z podstawowych podzespołów układu chłodzenia. Jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu cieczy chłodzącej, w zależności od aktualnej temperatury płynu. Jeżeli temperatura płynu wynosi mniej niż 90-95 stopni Celsjusza, krąży on wokół silnika – w krótkim obiegu. Po przekroczeniu tej wartości temperatury, termostat otwiera długi obieg, którym płyn dopływa do chłodnicy. Po schłodzeniu płynu o około 20 stopni Celsjusza chłodziwo jest ponownie kierowane do głowicy oraz bloku silnika, termostat samochodu KIA MAGENTIS I zamyka obieg, a płyn odbiera kolejną dawkę ciepła z jednostki. Po ponownym podgrzaniu płynu do odpowiedniej temperatury cały proces jest powtarzany od nowa.
Uszkodzony termostat w aucie KIA MAGENTIS I nie jest w stanie zamykać i otwierać dużego obiegu płynu chłodzącego. Objawy są jednak zależne od pozycji, w jakiej popsuje się termostat do samochodu KIA MAGENTIS I. Jeżeli obieg pozostaje cały czas otwarty, to płyn chłodniczy stale przepływa przez chłodnice, a silnik nie może osiągnąć roboczej temperatury pracy. Wiąże się to ze znacznie wyższym spalaniem oraz przyspieszonym zużyciem silnika. Bardziej niebezpieczna jest sytuacja, w której termostat ulegnie awarii w pozycji zamkniętej. Wówczas silnik jest pozbawiony chłodzenia, płyn chłodniczy ulegnie zagotowaniu, powodując znaczny wzrost temperatury jednostki.