84 produktów
Wybierz auto
040124124
Temperatura otwarcia [°c]: 89
Ciężar [kg]: 0.13
Rozwiń więcej danych
67,56
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
67,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DAYDT1080F
Temperatura otwarcia [°c]: 89
47,46
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
47,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG352317101100
39,50
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
39,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0357TH43182G1
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Rodzaj koprusu: Bez obudowy
83,44
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
83,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MOJ109583K
Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana
132,95
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
132,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
45,87
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
45,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MOJ105683K
Temperatura otwarcia [°c]: 83
38,34
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
38,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MOJ43389K
Temperatura otwarcia [°c]: 89
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
50,42
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
50,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261880930
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana
75,86
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
75,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261880192
Temperatura otwarcia [°c]: 89
Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana
56,94
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
56,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261880712
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Rodzaj koprusu: Obudowa oddzielna
51,76
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
51,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MALTX32883D
125,80
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
125,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMRE022
Numer seryjny: Ctm-re-022
55,12
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
55,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DESDTM82647
Temperatura otwarcia [°c]: 82
29,78
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
29,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DESDTM95457
Temperatura otwarcia [°c]: 95
38,04
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
38,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261880710S
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana
61,46
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
61,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPTM1235
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
225,26
zł/szt.
Kraków: pt. 23.05
U ciebie: pt. 23.05
225,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG352317101760
25,98
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
25,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV20SKV111
125,74
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
125,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEA92447
Temperatura otwarcia [°c]: 83
84,03
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
84,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Termostat to jeden z podstawowych podzespołów układu chłodzenia. Jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu cieczy chłodzącej, w zależności od aktualnej temperatury płynu. Jeżeli temperatura płynu wynosi mniej niż 90-95 stopni Celsjusza, krąży on wokół silnika – w krótkim obiegu. Po przekroczeniu tej wartości temperatury, termostat otwiera długi obieg, którym płyn dopływa do chłodnicy. Po schłodzeniu płynu o około 20 stopni Celsjusza chłodziwo jest ponownie kierowane do głowicy oraz bloku silnika, termostat samochodu RENAULT CLIO IV zamyka obieg, a płyn odbiera kolejną dawkę ciepła z jednostki. Po ponownym podgrzaniu płynu do odpowiedniej temperatury cały proces jest powtarzany od nowa.
Uszkodzony termostat w aucie RENAULT CLIO IV nie jest w stanie zamykać i otwierać dużego obiegu płynu chłodzącego. Objawy są jednak zależne od pozycji, w jakiej popsuje się termostat do samochodu RENAULT CLIO IV. Jeżeli obieg pozostaje cały czas otwarty, to płyn chłodniczy stale przepływa przez chłodnice, a silnik nie może osiągnąć roboczej temperatury pracy. Wiąże się to ze znacznie wyższym spalaniem oraz przyspieszonym zużyciem silnika. Bardziej niebezpieczna jest sytuacja, w której termostat ulegnie awarii w pozycji zamkniętej. Wówczas silnik jest pozbawiony chłodzenia, płyn chłodniczy ulegnie zagotowaniu, powodując znaczny wzrost temperatury jednostki.