14 produktów
Wybierz auto
Nr art: MET4010341
Dostawa na czwartek, 4 lipca
Nr art: JPG4314500500
Dostawa na czwartek, 4 lipca
Nr art: KAM7710001
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: KAM7710249
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: KAM7710274
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: ORI90785
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: ORI90786
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: JPG5114500400
Dostawa na czwartek, 4 lipca
Nr art: KAM7710080
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: TOP630307
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: MAX180833
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: SKV20SKV603
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: TOP630308
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: KAM7710137
Dostawa na środę, 3 lipca
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie RENAULT CLIO IV oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.