60 produktów
Wybierz auto
05261880933
Temperatura otwarcia [°c]: 94
Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana, obudowa oddzielna
Rozwiń więcej danych
64,59
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
64,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MALTX25194D
127,72
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
127,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATTH58392G1
Temperatura otwarcia [°c]: 92
Rodzaj koprusu: Bez obudowy
Rozwiń więcej danych
48,81
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
48,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OSS53846
Temperatura otwarcia [°c]: 113
53,18
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
53,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPTM1241
Temperatura otwarcia [°c]: 105
86,64
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
86,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CALTH727480
Temperatura otwarcia [°c]: 80
49,32
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
49,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0451TH727487
Temperatura otwarcia [°c]: 87
47,27
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
47,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 113
146,39
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
146,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MOJ96480K
Temperatura otwarcia [°c]: 80
Rodzaj koprusu: Obudowa oddzielna
46,68
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
46,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 92
287,11
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
287,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
VIJ11211843001
Temperatura znamionowa [°c]: 92
187,90
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
187,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DAYDT1263V
Temperatura otwarcia [°c]: 92
Wysokość 1 [mm]: 36
46,61
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
46,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG352317005090
Temperatura otwarcia [°c]: 105
25,87
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
25,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV20SKV106
177,98
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
177,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP638754
Temperatura otwarcia [°c]: 80
Średnica zewnętrzna [mm]: 41.7
Rozwiń więcej danych
28,48
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
28,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP638755
Temperatura otwarcia [°c]: 97
Średnica zewnętrzna [mm]: 33.5
Rozwiń więcej danych
30,76
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
30,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261880945
Temperatura otwarcia [°c]: 92
Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana, obudowa oddzielna
Rozwiń więcej danych
62,54
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
62,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479116998
Temperatura otwarcia [°c]: 87
26,27
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
26,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP117027
Dla numeru oe: 04e 121 026ae, 04l 121 026f, 04l 121 026l
Temperatura otwarcia [°c]: 90
Rozwiń więcej danych
45,69
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
45,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479117209
Temperatura otwarcia [°c]: 92
Ograniczenia producenta: Geiger (gpo)
Rozwiń więcej danych
51,04
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
51,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Termostat to jeden z podstawowych podzespołów układu chłodzenia. Jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu cieczy chłodzącej, w zależności od aktualnej temperatury płynu. Jeżeli temperatura płynu wynosi mniej niż 90-95 stopni Celsjusza, krąży on wokół silnika – w krótkim obiegu. Po przekroczeniu tej wartości temperatury, termostat otwiera długi obieg, którym płyn dopływa do chłodnicy. Po schłodzeniu płynu o około 20 stopni Celsjusza chłodziwo jest ponownie kierowane do głowicy oraz bloku silnika, termostat samochodu VW PASSAT VIII (B8) zamyka obieg, a płyn odbiera kolejną dawkę ciepła z jednostki. Po ponownym podgrzaniu płynu do odpowiedniej temperatury cały proces jest powtarzany od nowa.
Uszkodzony termostat w aucie VW PASSAT VIII (B8) nie jest w stanie zamykać i otwierać dużego obiegu płynu chłodzącego. Objawy są jednak zależne od pozycji, w jakiej popsuje się termostat do samochodu VW PASSAT VIII (B8). Jeżeli obieg pozostaje cały czas otwarty, to płyn chłodniczy stale przepływa przez chłodnice, a silnik nie może osiągnąć roboczej temperatury pracy. Wiąże się to ze znacznie wyższym spalaniem oraz przyspieszonym zużyciem silnika. Bardziej niebezpieczna jest sytuacja, w której termostat ulegnie awarii w pozycji zamkniętej. Wówczas silnik jest pozbawiony chłodzenia, płyn chłodniczy ulegnie zagotowaniu, powodując znaczny wzrost temperatury jednostki.