Powiadom mnie o dostępności

Uszczelki termostatu do OPEL COMBO

21 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

średnica [mm]: 51, 53.6
11,40 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Temperatura otwarcia [°c]: 86, 89, Wersja: DAUPHINOISE, DAUPHINOISE-TOMSON, Dauphinoise-Thomson, Ve...
14,11 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 2.7, Materiał: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
9,71 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: Guma
13,75 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Przepustnica przy zaworze AGR, Grubość [mm]: 2.62, średnica [mm]: 55.2, Kształt...
19,84 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
14,58 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 1.8, Materiał: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
12,24 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 54
12,11 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 2.5, Kształt: Pierścień O, Materiał: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk), średnica we...
8,02 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj uszczelnienia: Uszczelnienie miękkim materiałem, Liczba otworów do mocowania: 2
17,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
26,44 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: ELR198110

ELRING 198.110

Strona zabudowy: głowica cylindra, Materiał: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
16,45 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: ELR581640

ELRING 581.640

Strona zabudowy: głowica cylindra, Materiał: HNBR (uwodorniony Acryl-Nitril-Butadien-kauczuk)
42,20 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: głowica cylindra, Materiał: MVQ (silikon-kauczuk), Strona zabudowy: głowica cyli...
23,18 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 1.05, Materiał: papier, średnica wewnętrzna [mm]: 51
13,42 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 3.6, Kształt: Pierścień O, Materiał: HNBR (uwodorniony Acryl-Nitril-Butadien-kau...
21,24 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
11,05 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 4, Kształt: asymetryczny, Materiał: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk), średnica wewn�...
8,61 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Szerokość [mm]: 3, Wysokość [mm]: 3.8, Ciężar [kg]: 0.01, średnica wewnętrzna [mm]: 42, śre...
8,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
15,36 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do OPEL

Uszczelka obudowy termostatu w samochodzie OPEL COMBO

W układzie chłodniczym samochodu OPEL COMBO, podobnie jak ma to miejsce w większości współczesnych pojazdów spalinowych, występuje termostat, odpowiedzialny za kontrolę temperatury chłodzenia silnika i nie dopuszczanie do jego przegrzewania. Uszczelka termostatu ma za zadanie nie dopuścić do wycieku płynu chłodniczego w okolicy termostatu. Skutkiem takiego wycieku jest niekontrolowana zmiana ciśnienia płynu, przez co termostat nie będzie funkcjonował poprawnie.

OPEL COMBO – objawy zużycia uszczelki termostatu

Niesprawna uszczelka obudowy termostatu przepuszcza płyn chłodniczy, co może skutkować przegrzewaniem się silnika. W wielu przypadkach objawy związane z nieprawidłową temperaturą roboczą jednostki napędowej błędnie przypisywane są awarii samego termostatu. Aby zapobiec problemowi, warto regularnie sprawdzać optycznie stan uszczelki obudowy termostatu podczas standardowych czynności serwisowych samochodu OPEL COMBO.

Kiedy wymienić uszczelkę obudowy termostatu w samochodzie OPEL COMBO?

Uszczelkę termostatu należy wymienić na nową zawsze przy procedurze wymiany termostatu – niezależnie od tego, czy to jej stan spowodował zaobserwowaną usterkę układu chłodzenia czy nie. Warto wymienić ją także profilaktycznie, kiedy jej stan optyczny wskazuje na silne zużycie (obecność pęknięć na gumowej strukturze). Producent samochodu OPEL COMBO nie zaleca stosowania podczas montażu termostatu dodatkowej masy uszczelniającej, a jedynie założenie nowej, ściśle dopasowanej do modelu uszczelki obudowy termostatu.