6 produktów
Wybierz auto
MALCFF230000P
Moc znamionowa [w]: 300/400
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 390/390
Rozwiń więcej danych
812,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
812,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
MALCFF229000P
Moc znamionowa [w]: 200/300
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 390/390
Rozwiń więcej danych
701,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
701,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
040985020
Napięcie [v]: 12
Średnica [mm]: 305
306,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
306,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
MALCFF228000P
Moc znamionowa [w]: 300/300
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 390/390
Rozwiń więcej danych
812,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
812,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
171,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
171,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
229,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
229,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wentylator chłodnicy to bardzo ważny podzespół, który odpowiada za wspomaganie wymiany ciepła w układzie chłodniczym oraz zwiększenie przepływu powietrza w samochodach FIAT DUCATO II. Należy pamiętać, że silnik w trakcie pracy nagrzewa się do bardzo wysokich temperatur – z tego względu niezbędny jest wentylator chłodnicy, który pozwala na skuteczne odprowadzanie gorącego powietrza. Element ten charakteryzuje się dość prostą budową: jest wyposażony w skrzydła, obudowę oraz okablowanie. Ważnymi częściami są również czujnik oraz rezystor.
Wentylator chłodnicy w aucie FIAT DUCATO II powinien włączać się zawsze wtedy, gdy temperatura silnika osiągnie wysoki poziom. Czujnik pozwala sprawnie rozpoznać odpowiedni moment – najczęściej ma on miejsce po długiej, intensywnej jeździe lub podczas podróżowania w upale, gdy wszystkie elementy pojazdu nagrzewają się znacznie szybciej. Wysokie temperatury silnika nie są niczym nadzwyczajnym nawet zimie – warto zadbać o to, aby wentylator chłodnicy w samochodzie FIAT DUCATO II był sprawny przez cały rok.
Może się zdarzyć, że wentylator chłodnicy w pojeździe FIAT DUCATO II nie włącza się w odpowiednim momencie. Tego typu awaria objawia się brakiem słyszalnego dźwięku pracy tego komponentu, jak również jeszcze większym wzrostem temperatury silnika. W takiej sytuacji należy jak najszybciej zatrzymać samochód, aby nie doprowadzić do uszkodzenia samej jednostki napędowej. Często konieczny będzie także natychmiastowy kontakt z mechanikiem oraz wymiana części.