Powiadom mnie o dostępności

Rezystory wentylatora chłodnicy do FIAT DUCATO II

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Rezystancja [ohm]: 0.3

32,41

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

32,41

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

23,66

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

23,66

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Napięcie [v]: 12

Ilość biegunów: 2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

149,94

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

149,94

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FIAT DUCATO II

Rezystor wentylatora chłodnicy w samochodzie FIAT DUCATO II – za co odpowiada?

Chłodnica to kluczowy element układu chłodzenia w samochodzie FIAT DUCATO II – sprawna praca tego podzespołu jest niezbędna do utrzymania właściwej temperatury silnika. Aby móc zachować poprawne funkcjonowanie chłodnicy, niezbędne jest rezystor wentylatora. To niewielka część, której zadaniem jest kontrolowanie mocy wentylatora, a właściwie bieżące odprowadzanie jej nadmiaru. W przeciwnym wypadku całość pracowałaby nieustannie z pełną mocą, co mogłoby doprowadzić do bardzo szybkiego zużycia, a w konsekwencji – zniszczenia napędu wentylatora.

Objawy awarii rezystora wentylatora chłodnicy w samochodzie FIAT DUCATO II

Wśród najważniejszych objawów, które mogą wskazywać na awarię rezystora wentylatora chłodnicy w samochodzie FIAT DUCATO II, znajduje się brak charakterystycznego szumu wytwarzanego przez ten element. To dźwięk, który można usłyszeć w momencie, gdy płyn w układzie chłodzenia staje się zbyt mocno nagrzany, co powoduje włączenie wentylatora. Jeśli zauważymy także zapaloną kontrolkę temperatury płynu chłodniczego, możemy mieć do czynienia właśnie z awarią tego komponentu. Należy jak najszybciej zweryfikować źródło problemu, a w razie potrzeby wymienić wadliwą część.