9 produktów
Wybierz auto
CANCRS74005GS
Napięcie [v]: 12
Rezystancja [ohm]: 0.3
46,30
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
46,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 2
Napięcie znamionowe: 12
Rozwiń więcej danych
39,68
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
39,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CANCRS74023AS
Napięcie [v]: 12
Rezystancja [ohm]: 0.3
44,01
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
44,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CANCRS74024GS
Napięcie [v]: 12
Rezystancja [ohm]: 0.3
108,04
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
108,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
86,48
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
86,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.05
Ilość połączeń: 2
61,87
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
61,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 2
Napięcie znamionowe: 12
Rozwiń więcej danych
43,22
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
43,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DESDRS09019
Rezystancja [ohm]: 0.3
47,50
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
47,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CANCRS74008GS
Napięcie [v]: 12
Rezystancja [ohm]: 0.48
53,25
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
53,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Chłodnica to kluczowy element układu chłodzenia w samochodzie ALFA ROMEO MITO – sprawna praca tego podzespołu jest niezbędna do utrzymania właściwej temperatury silnika. Aby móc zachować poprawne funkcjonowanie chłodnicy, niezbędne jest rezystor wentylatora. To niewielka część, której zadaniem jest kontrolowanie mocy wentylatora, a właściwie bieżące odprowadzanie jej nadmiaru. W przeciwnym wypadku całość pracowałaby nieustannie z pełną mocą, co mogłoby doprowadzić do bardzo szybkiego zużycia, a w konsekwencji – zniszczenia napędu wentylatora.
Wśród najważniejszych objawów, które mogą wskazywać na awarię rezystora wentylatora chłodnicy w samochodzie ALFA ROMEO MITO, znajduje się brak charakterystycznego szumu wytwarzanego przez ten element. To dźwięk, który można usłyszeć w momencie, gdy płyn w układzie chłodzenia staje się zbyt mocno nagrzany, co powoduje włączenie wentylatora. Jeśli zauważymy także zapaloną kontrolkę temperatury płynu chłodniczego, możemy mieć do czynienia właśnie z awarią tego komponentu. Należy jak najszybciej zweryfikować źródło problemu, a w razie potrzeby wymienić wadliwą część.