9 produktów
Wybierz auto
Napięcie [v]: 12
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
89,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
89,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 2
76,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CANCRS74023AS
Napięcie [v]: 12
Rezystancja [ohm]: 0.3
43,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
43,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 2
Napięcie znamionowe: 12
Rozwiń więcej danych
42,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
42,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CANCRS74008GS
Napięcie [v]: 12
Rezystancja [ohm]: 0.48
52,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
52,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CANCRS74024GS
Napięcie [v]: 12
Rezystancja [ohm]: 0.3
106,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
106,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CANCRS74005GS
Napięcie [v]: 12
Rezystancja [ohm]: 0.3
45,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
45,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DESDRS09019
Rezystancja [ohm]: 0.3
48,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
48,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 2
Napięcie znamionowe: 12
Rozwiń więcej danych
39,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
39,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Chłodnica to kluczowy element układu chłodzenia w samochodzie ALFA ROMEO MITO – sprawna praca tego podzespołu jest niezbędna do utrzymania właściwej temperatury silnika. Aby móc zachować poprawne funkcjonowanie chłodnicy, niezbędne jest rezystor wentylatora. To niewielka część, której zadaniem jest kontrolowanie mocy wentylatora, a właściwie bieżące odprowadzanie jej nadmiaru. W przeciwnym wypadku całość pracowałaby nieustannie z pełną mocą, co mogłoby doprowadzić do bardzo szybkiego zużycia, a w konsekwencji – zniszczenia napędu wentylatora.
Wśród najważniejszych objawów, które mogą wskazywać na awarię rezystora wentylatora chłodnicy w samochodzie ALFA ROMEO MITO, znajduje się brak charakterystycznego szumu wytwarzanego przez ten element. To dźwięk, który można usłyszeć w momencie, gdy płyn w układzie chłodzenia staje się zbyt mocno nagrzany, co powoduje włączenie wentylatora. Jeśli zauważymy także zapaloną kontrolkę temperatury płynu chłodniczego, możemy mieć do czynienia właśnie z awarią tego komponentu. Należy jak najszybciej zweryfikować źródło problemu, a w razie potrzeby wymienić wadliwą część.