Powiadom mnie o dostępności

Rezystory wentylatora chłodnicy do RENAULT CLIO

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Napięcie [V]: 12, Rezystancja [Ohm]: 0.69
47,14 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z klimatyzacją (regulowaną manualnie)
65,61 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z klimatyzacją (regulowaną manualnie)
147,72 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12
27,51 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12, Rezystancja [Ohm]: 0.69, Wersja: AS, dla producenta koła zamachowego: NISSAN, RE...
38,63 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 2, Napięcie znamionowe: 12
35,54 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 6
74,13 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT

Rezystor wentylatora chłodnicy w samochodzie RENAULT CLIO – za co odpowiada?

Chłodnica to kluczowy element układu chłodzenia w samochodzie RENAULT CLIO – sprawna praca tego podzespołu jest niezbędna do utrzymania właściwej temperatury silnika. Aby móc zachować poprawne funkcjonowanie chłodnicy, niezbędne jest rezystor wentylatora. To niewielka część, której zadaniem jest kontrolowanie mocy wentylatora, a właściwie bieżące odprowadzanie jej nadmiaru. W przeciwnym wypadku całość pracowałaby nieustannie z pełną mocą, co mogłoby doprowadzić do bardzo szybkiego zużycia, a w konsekwencji – zniszczenia napędu wentylatora.

Objawy awarii rezystora wentylatora chłodnicy w samochodzie RENAULT CLIO

Wśród najważniejszych objawów, które mogą wskazywać na awarię rezystora wentylatora chłodnicy w samochodzie RENAULT CLIO, znajduje się brak charakterystycznego szumu wytwarzanego przez ten element. To dźwięk, który można usłyszeć w momencie, gdy płyn w układzie chłodzenia staje się zbyt mocno nagrzany, co powoduje włączenie wentylatora. Jeśli zauważymy także zapaloną kontrolkę temperatury płynu chłodniczego, możemy mieć do czynienia właśnie z awarią tego komponentu. Należy jak najszybciej zweryfikować źródło problemu, a w razie potrzeby wymienić wadliwą część.