Łap rabaty za większy koszyk! 🔥

Powiadom mnie o dostępności

Włączniki i sterowniki wentylatora chłodnicy do LAND ROVER DEFENDER

5 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Włącznik wentylatora CALORSTAT BY VERNET TS1322

-5% na zakupy od 199 zł

Włącznik wentylatora CALORSTAT BY VERNET TS1322

CALTS1322

Wymiar gwintu: M22x1.5

Temperatura wyłączania [°c]: 95

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

25,55

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 15.07

25,55

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Włącznik wentylatora CALORSTAT BY VERNET TS2608

-5% na zakupy od 199 zł

Włącznik wentylatora CALORSTAT BY VERNET TS2608

CALTS2608

Wymiar gwintu: M22x1.5

Funkcja przełączania: Zestyk rozwierny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

30,23

zł/szt.

Kraków: śr. 16.07

U ciebie: śr. 16.07

30,23

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Włącznik wentylatora EPS 1.850.135

-5% na zakupy od 199 zł

Włącznik wentylatora EPS 1.850.135

EPS1850135

39,85

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 15.07

39,85

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Włącznik wentylatora FAE 36280

-5% na zakupy od 199 zł

Włącznik wentylatora FAE 36280

046336280

Temperatura otwarcia [°c]: 115

Temperatura zamknięcia [°c]: 109

32,08

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 15.07

32,08

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Włącznik wentylatora CALORSTAT BY VERNET TS6996

-5% na zakupy od 199 zł

Włącznik wentylatora CALORSTAT BY VERNET TS6996

0451TS6996

Wymiar gwintu: M22x1.5

Temperatura wyłączania [°c]: 92

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

27,65

zł/szt.

Kraków: pt. 18.07

U ciebie: pt. 18.07

27,65

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do LAND ROVER DEFENDER

Sterownik wentylatora w samochodzie LAND ROVER DEFENDER – do czego służy?

Wentylator chłodnicy to niezwykle ważny element układu chłodzenia w samochodzie LAND ROVER DEFENDER. Włącznik wentylatora zarządza pracą wentylatora – uruchamia nadmuch, by nie dopuścić do przegrzania jednostki napędowej.

LAND ROVER DEFENDER – objawy usterki sterownika wentylatora

Charakterystyczny, szumiący odgłos dobiegający spod maski samochodu świadczy o pracy wentylatora chłodnicy. Jeżeli nie słyszymy takiego dźwięku nawet po dłuższej jeździe czy podczas stania w korku w upalny dzień, a wskaźnik temperatury silnika wskazuje niebezpiecznie wysoką wartość, to w samochodzie LAND ROVER DEFENDER mogło dojść do uszkodzenia włącznika  wentylatora. Z przeprowadzeniem diagnostyki tej usterki nie warto czekać, gdyż może ona doprowadzić do poważnej awarii silnika.

Co zrobić, gdy sterownik wentylatora nie działa poprawnie w samochodzie LAND ROVER DEFENDER?

O usterce sterownika wentylatora w samochodzie LAND ROVER DEFENDER może świadczyć nie tylko brak załączania się wentylatora, ale także wprost przeciwnie – jego nieustanna praca. Wówczas występować mogą problemy z uzyskaniem przez silnik optymalnej temperatury pracy. Włącznik wentylatora chłodnicy jest elementem elektrycznym, dlatego jego naprawa nie jest wskazana. Po fachowej diagnostyce w warsztacie naprawczym, potwierdzającej uszkodzenie sterownika wentylatora, należy go zdemontować i zastąpić nowym podzespołem, odpowiednio dopasowanym do samochodu LAND ROVER DEFENDER.

Włączniki wentylatora chłodnicy do samochodu LAND ROVER DEFENDER – sprawne działanie układu chłodzenia

Nowy włącznik wentylatora chłodnicy w aucie LAND ROVER DEFENDER pozwoli przywrócić prawidłową pracę wiatraka. Dzięki temu będzie on uruchamiał się, gdy temperatura silnika zacznie przekraczać optymalny zakres i nie dopuści do przegrzania jednostki. Wymiana będzie pomocna również w sytuacji, gdy uszkodzony włącznik powoduje nieustanną pracę wiatraka samochodu LAND ROVER DEFENDER. Pracujący wentylator utrudnia wówczas rozgrzewanie silnika, co naraża podzespoły na przedwczesne zużycie.