7 produktów
Wybierz auto
NGK81077
Ilość biegunów: 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rozwiń więcej danych
60,49
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
60,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261953745
122,47
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
122,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042890189
Kolor: Czarny
52,31
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
52,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV25721049
Ilość połączeń: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Dla wałka rozrządu
70,03
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
70,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042890745
118,95
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
118,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261953189
Kolor: Czarny
53,74
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
53,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NGK81019
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rozwiń więcej danych
162,28
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
162,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie FORD TRANSIT V bieżąca prędkość pojazdu obliczana jest na podstawie wskazań czujnika prędkości. Zlicza on obroty wału napędowego, na ich podstawie obliczając liczbę obrotów kół jezdnych. Informacje te czujnik przekazuje do sterownika, który przelicza je na prędkość, podawaną na prędkościomierzu w kilometrach lub milach na godzinę.
Czujnik prędkości jest urządzeniem elektronicznym, którego niepoprawna praca powoduje błędne wskazania prędkościomierza pojazdu. Najczęściej spotykane objawy usterki w przypadku samochodu FORD TRANSIT V, związane są ze wskazywaniem zbyt niskiej, w stosunku do rzeczywistej, prędkości jazdy lub całkowitym brakiem wskazań prędkościomierza. Zdarza się także, że wskazówka prędkościomierza przesuwa się ruchem skokowym zamiast liniowego podczas przyspieszania.
W przypadku wystąpienia wymienionych objawów w samochodzie FORD TRANSIT V, czujnik prędkości jest jednym z pierwszych podzespołów, które warto sprawdzić. Nawet jeżeli badanie auta testerem diagnostycznym nie wykaże kodów usterek, związanych z pracą czujnika (co dzieje się dość często), warto sprawdzić optycznie jego stan oraz podłączenie do instalacji zasilającej. Kolejne kroki diagnostyczne zależne są od konkretnego typu czujnika, wykorzystanego w danej wersji pojazdu (może być to czujnik indukcyjny lub czujnik Halla). Ze względu na stosunkowo niską cenę czujnika, często stosowaną metodą jest próba wymiany czujnika bez przeprowadzania zaawansowanej diagnostyki.