Powiadom mnie o dostępności

Czujniki prędkości do SKODA OCTAVIA

76 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ilość biegunów: 3, Kształt obudowy wtyczki: owalny
38,22 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
65,24 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12, Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z dzwignią włączającą, Ilość biegunów...
132,07 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 3, Kształt obudowy wtyczki: prostokątny
46,44 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów: 15, Ilość biegunów: 3, Kształt obudowy wtyczki: owalny
32,78 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj czujnika: Czujnik Hall'a, Ilość biegunów: 3, Napięcie robocze [V]: 12, Artykuł uzupełni...
71,66 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 3, Kształt obudowy wtyczki: owalny
57,87 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 3, Kształt obudowy wtyczki: prostokątny
44,34 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
68,83 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: ENERGYCA0019S

ENERGY CA0019S

Ciężar [kg]: 0.06, Ilość połączeń: 3, Kształt obudowy wtyczki: prostokątny
34,37 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
107,13 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość połączeń: 3, Zdjęcie producenta: 1
54,97 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.06, Ilość połączeń: 3, Zdjęcie producenta: 1
56,32 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 3, Kształt obudowy wtyczki: owalny
84,37 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rezystancja [Ohm]: 540, Długość przewodu [mm]: 1000, Rodzaj czujnika: czujnik indukcyjny, Ilość...
36,46 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.018, Ilość połączeń: 2, Zdjęcie producenta: 1
84,17 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
81,63 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 3, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez przewodu, Kształ...
101,95 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 3, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez przewodu, Kształ...
136,25 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 3, Kształt obudowy wtyczki: prostokątny
36,35 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SKODA

Czujnik prędkości w samochodzie SKODA OCTAVIA

W samochodzie SKODA OCTAVIA bieżąca prędkość pojazdu obliczana jest na podstawie wskazań czujnika prędkości. Zlicza on obroty wału napędowego, na ich podstawie obliczając liczbę obrotów kół jezdnych. Informacje te czujnik przekazuje do sterownika, który przelicza je na prędkość, podawaną na prędkościomierzu w kilometrach lub milach na godzinę.

Objawy awarii czujnika prędkości w samochodzie SKODA OCTAVIA

Czujnik prędkości jest urządzeniem elektronicznym, którego niepoprawna praca powoduje błędne wskazania prędkościomierza pojazdu. Najczęściej spotykane objawy usterki w przypadku samochodu SKODA OCTAVIA, związane są ze wskazywaniem zbyt niskiej, w stosunku do rzeczywistej, prędkości jazdy lub całkowitym brakiem wskazań prędkościomierza. Zdarza się także, że wskazówka prędkościomierza przesuwa się ruchem skokowym zamiast liniowego podczas przyspieszania.

SKODA OCTAVIA – diagnostyka czujnika prędkości

W przypadku wystąpienia wymienionych objawów w samochodzie SKODA OCTAVIA, czujnik prędkości jest jednym z pierwszych podzespołów, które warto sprawdzić. Nawet jeżeli badanie auta testerem diagnostycznym nie wykaże kodów usterek, związanych z pracą czujnika (co dzieje się dość często), warto sprawdzić optycznie jego stan oraz podłączenie do instalacji zasilającej. Kolejne kroki diagnostyczne zależne są od konkretnego typu czujnika, wykorzystanego w danej wersji pojazdu (może być to czujnik indukcyjny lub czujnik Halla). Ze względu na stosunkowo niską cenę czujnika, często stosowaną metodą jest próba wymiany czujnika bez przeprowadzania zaawansowanej diagnostyki.