Powiadom mnie o dostępności

Czujniki temperatury powietrza dolotowego do CHRYSLER SEBRING

1 produkt

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

67,50

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

67,50

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CHRYSLER SEBRING

Czujnik temperatury powietrza dolotowego w samochodzie CHRYSLER SEBRING

Prawidłowe spalanie mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach współczesnych samochodów jest zależne od wielu parametrów dostarczanych przez czujniki. Przykładem jest czujnik temperatury powietrza dolotowego, który mierzy temperaturę panującą w rurze doprowadzającej powietrze do silnika i przekazuje informację o niej do sterownika silnika. W samochodzie CHRYSLER SEBRING sterownik silnika na podstawie tej informacji decyduje o parametrach mieszanki paliwowo-powietrznej i kącie wyprzedzenia zapłonu.

Czujnik temperatury powietrza dolotowego w pojazdach CHRYSLER SEBRING – przyczyny usterki

Czujnik temperatury powietrza dolotowego w samochodzie CHRYSLER SEBRING jest narażony na usterki z powodu pracy w trudnej lokalizacji. Często osadzają się na nim zanieczyszczenia, które zaburzają prawidłowy proces pomiaru temperatury. Podobnie jak inne elementy układu elektrycznego, czujnik jest także narażony na usterki związane z uszkodzeniem podłączeń napięciowych, m.in. na korozję styków.

CHRYSLER SEBRING – objawy awarii czujnika temperatury powietrza dolotowego

Nieprawidłowe działanie czujnika temperatury powietrza dolotowego w samochodzie CHRYSLER SEBRING zostaje zapisane jako kod usterki, który można odczytać za pomocą testera diagnostycznego. Zwykle na desce rozdzielczej pojazdu podświetlona zostanie także kontrolka „check engine”. Inne objawy, które mogą wskazywać na awarię czujnika to wzrost zużycia paliwa, trudności z uruchomieniem silnika lub spadek jego mocy. Czujnik temperatury powietrza dolotowego jest elementem nienaprawialnym. Należy wymienić go na nowy podzespół.