7 produktów
Wybierz auto
Ilość biegunów: 2
Kolor obudowy: Czarny
Rozwiń więcej danych
87,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
87,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 2
Kształt obudowy wtyczki: Owalny
39,62
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
39,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
69,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
69,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
95,58
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
95,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
76,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
76,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PT009109341
Ilość połączeń: 2
67,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
67,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
38,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
38,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Prawidłowe spalanie mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach współczesnych samochodów jest zależne od wielu parametrów dostarczanych przez czujniki. Przykładem jest czujnik temperatury powietrza dolotowego, który mierzy temperaturę panującą w rurze doprowadzającej powietrze do silnika i przekazuje informację o niej do sterownika silnika. W samochodzie MINI COUNTRYMAN sterownik silnika na podstawie tej informacji decyduje o parametrach mieszanki paliwowo-powietrznej i kącie wyprzedzenia zapłonu.
Czujnik temperatury powietrza dolotowego w samochodzie MINI COUNTRYMAN jest narażony na usterki z powodu pracy w trudnej lokalizacji. Często osadzają się na nim zanieczyszczenia, które zaburzają prawidłowy proces pomiaru temperatury. Podobnie jak inne elementy układu elektrycznego, czujnik jest także narażony na usterki związane z uszkodzeniem podłączeń napięciowych, m.in. na korozję styków.
Nieprawidłowe działanie czujnika temperatury powietrza dolotowego w samochodzie MINI COUNTRYMAN zostaje zapisane jako kod usterki, który można odczytać za pomocą testera diagnostycznego. Zwykle na desce rozdzielczej pojazdu podświetlona zostanie także kontrolka „check engine”. Inne objawy, które mogą wskazywać na awarię czujnika to wzrost zużycia paliwa, trudności z uruchomieniem silnika lub spadek jego mocy. Czujnik temperatury powietrza dolotowego jest elementem nienaprawialnym. Należy wymienić go na nowy podzespół.