Powiadom mnie o dostępności

Przekaźniki pompy paliwa do MERCEDES-BENZ 190

2 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Napięcie [v]: 12

Liczba cylindrów: 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

907,97

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

907,97

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Liczba cylindrów: 6

Ograniczenie prędkości obrotowej [1/min]: 6450

522,28

zł/szt.

Kraków: pt. 24.01

U ciebie: pt. 24.01

522,28

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MERCEDES-BENZ 190

Przekaźnik pompy paliwa w samochodzie MERCEDES-BENZ 190

Drobny element elektryczny, jakim jest przekaźnik pompy paliwa, odgrywa ważną rolę w funkcjonowaniu całego układu paliwowego. Zadaniem przekaźnika jest uruchomienie pompy w odpowiednim momencie i rozłączanie jej, kiedy odpowiednia dawka paliwa zostanie podana. W pojazdach MERCEDES-BENZ 190 przekaźnik ma formę elementu z tworzywa sztucznego, wewnątrz którego znajduje się rdzeń, cewki, złącze elektryczne oraz wystające na zewnątrz styki. We współczesnych samochodach przekaźnik pompy paliwa znajduje się w skrzynce na bezpieczniki.

Objawy awarii przekaźnika pompy paliwa w samochodzie MERCEDES-BENZ 190

Usterki przekaźnika pompy paliwa są bardzo często mylone z usterkami samej pompy paliwa. Wszystko przez objawy, które polegają na problemach z rozruchem silnika lub nagłym gaśnięciu silnika podczas pracy. Kiedy przekaźnik samochodu MERCEDES-BENZ 190 nie przekazuje napięcia do pompy paliwa, nie podejmuje ona pracy lub ją przerywa. Konieczne jest wykonanie fachowej diagnostyki, aby ustalić, który element jest odpowiedzialny za awarię i np. nie wymieniać niepotrzebnie pompy paliwa.

MERCEDES-BENZ 190 – wymiana przekaźnika pompy paliwa

W przypadku usterki przekaźnika pompy paliwa w samochodzie MERCEDES-BENZ 190, diagnostyka problemu jest trudniejsza niż samo jego rozwiązanie. Jeżeli uda nam się ustalić, że przekaźnik działa źle – np. za sprawą zaśniedzenia przewodów, uszkodzenia obwodu czy odkształcenia obudowy, należy otworzyć skrzynkę z bezpiecznikami, zlokalizować przekaźnik, wymontować przez pociągnięcie i zastąpić nowym elementem. Jeśli to możliwe, przed wykonaniem czynności najlepiej odłączyć akumulator (ze względów bezpieczeństwa).