3 produkty
Wybierz auto
MEA73240107
Napięcie znamionowe: 12
Prąd znamionowy [a]: 20
98,50
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
98,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510500258
Napięcie znamionowe: 12
Prąd znamionowy [a]: 20, 30
31,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 17.01
31,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBPPCT001
Napięcie znamionowe: 12
Prąd znamionowy [a]: 20, 30
29,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 17.01
29,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Drobny element elektryczny, jakim jest przekaźnik pompy paliwa, odgrywa ważną rolę w funkcjonowaniu całego układu paliwowego. Zadaniem przekaźnika jest uruchomienie pompy w odpowiednim momencie i rozłączanie jej, kiedy odpowiednia dawka paliwa zostanie podana. W pojazdach PEUGEOT PARTNER I przekaźnik ma formę elementu z tworzywa sztucznego, wewnątrz którego znajduje się rdzeń, cewki, złącze elektryczne oraz wystające na zewnątrz styki. We współczesnych samochodach przekaźnik pompy paliwa znajduje się w skrzynce na bezpieczniki.
Usterki przekaźnika pompy paliwa są bardzo często mylone z usterkami samej pompy paliwa. Wszystko przez objawy, które polegają na problemach z rozruchem silnika lub nagłym gaśnięciu silnika podczas pracy. Kiedy przekaźnik samochodu PEUGEOT PARTNER I nie przekazuje napięcia do pompy paliwa, nie podejmuje ona pracy lub ją przerywa. Konieczne jest wykonanie fachowej diagnostyki, aby ustalić, który element jest odpowiedzialny za awarię i np. nie wymieniać niepotrzebnie pompy paliwa.
W przypadku usterki przekaźnika pompy paliwa w samochodzie PEUGEOT PARTNER I, diagnostyka problemu jest trudniejsza niż samo jego rozwiązanie. Jeżeli uda nam się ustalić, że przekaźnik działa źle – np. za sprawą zaśniedzenia przewodów, uszkodzenia obwodu czy odkształcenia obudowy, należy otworzyć skrzynkę z bezpiecznikami, zlokalizować przekaźnik, wymontować przez pociągnięcie i zastąpić nowym elementem. Jeśli to możliwe, przed wykonaniem czynności najlepiej odłączyć akumulator (ze względów bezpieczeństwa).