Powiadom mnie o dostępności

Stacyjki do PEUGEOT PARTNER I

1 produkt

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

System zamykania: Z kluczem

75,45

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 17.01

75,45

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT PARTNER I

Stacyjka w samochodzie PEUGEOT PARTNER I

Stacyjka to podstawowy element funkcjonowania całego pojazdu. To komponent, który pełni bardzo ważne zadanie: dzięki niej uruchamia się zapłon, co sprawia, że samochód PEUGEOT PARTNER I może włączyć się do ruchu. Stacyjka jest umieszczona zaraz obok kierownicy. W jej wnętrzu znajduje się wiele pomniejszych podzespołów, które wspólnie odpowiadają za jej poprawne działanie.

PEUGEOT PARTNER I – objawy awarii stacyjki

Objawy awarii stacyjki w samochodzie mogą być różne, jednak wszystkie z nich wskazują na istotne problemy, które warto jak najszybciej rozwiązać. Przede wszystkim mówi się o problemach z przekręceniem, włożeniem lub wyjęciem kluczyka. Można też zauważyć trudności przy kręceniu kluczem, np. hamowanie jego ruchu niezależnie od kierunku. Warto jednak pamiętać, że te objawy mogą łączyć się nie tylko z awarią stacyjki. Przed jej wymianą należy sprawdzić m.in. stan klucza – jeśli ten uległ uszkodzeniu albo jest bardzo zabrudzony, może nie tylko nie działać poprawnie, lecz także uszkodzić stacyjkę.

Wymiana stacyjki w pojazdach PEUGEOT PARTNER I

Wymiana stacyjki powinna być przeprowadzana tylko u mechanika. Cały proces przeważnie nie trwa długo, dzięki czemu można szybko cieszyć się na nowo sprawnym samochodem. Aby zachować pełny komfort korzystania z auta, warto reagować na uszkodzenia tego elementu jak najszybciej. Nawet stosunkowo niewielkie problemy z działaniem stacyjki mogą prowadzić do braku możliwości uruchomienia samochodu, przez co należy odpowiednio wcześnie zadbać o wymianę. W niektórych przypadkach, gdy brak możliwości odpalenia silnika wiąże się np. ze złamanym lub zablokowanym kluczem, może wystarczyć wyjęcie go ze stacyjki – należy jednak pamiętać o zachowaniu maksymalnej precyzji, by nie uszkodzić całego mechanizmu.