4 produkty
Wybierz auto
03540242225622
Odstęp elektrod: 0.9
Gwint zewn. [mm]: 14
Rozwiń więcej danych
16,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540242229775
Odstęp elektrod: 1.1
Gwint zewn. [mm]: 14
Rozwiń więcej danych
15,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
15,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DEST16PRU11
Średnica [mm]: 14
Rozmiar klucza: 16
Rozwiń więcej danych
16,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0382ITF16TT
Średnica [mm]: 14
Rozmiar klucza: 16
Rozwiń więcej danych
43,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
43,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zadaniem świecy zapłonowej jest wytworzenie iskry w silniku samochodu CHEVROLET CAMARO Camaro III. Wykorzystywana do tego jest energia z akumulatora, przechodząca przez kolejne podzespoły układu zapłonowego. Na końcu układu znajdują się właśnie świece iskrowe, podłączone do niego za pomocą przewodów zapłonowych. Druga strona świecy jest wkręcona do silnika za pomocą korpusu. Na końcu świecy zapłonowej znajdują się dwie elektrody – środkowa oraz boczna – pomiędzy którymi pojawia się iskra inicjująca zapłon.
W przypadku zużycia świec zapłonowych praca silnika samochodu CHEVROLET CAMARO Camaro III zostanie zaburzona. Zauważalna będzie nierówna praca jednostki, mogą także wystąpić problemy z rozruchem. Obniżą się również osiągi, co może postępować powoli i być trudne do wychwycenia w początkowej fazie. Niesprawne świece nie będą właściwie wypalać mieszanki paliwowo-powietrznej, przez co z rury wydechowej może wydobywać się ciemny dym. Aby zweryfikować stan świec, należy wymontować je z silnika i sprawdzić jak wyglądają. Jeżeli widoczny jest na nich czarny osad i nadmiar oleju, a elektrody są zniszczone, to konieczna jest szybka wymiana świec zapłonowych na nowe.
Wymiana klasycznych świec zapłonowych w pojeździe CHEVROLET CAMARO Camaro III powinna być przeprowadzana co około 30-40 tysięcy kilometrów. Bardziej zaawansowane świece platynowe lub irydowe mogą wymagać wymiany nawet dopiero po około 120 tysiącach kilometrów. Częstszej kontroli stanu świec zapłonowych mogą wymagać samochody wykorzystujące LPG, z uwagi na nieco inne warunki pracy silnika.