67 produktów
Wybierz auto
Nr art: 0510660001
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0382DG181
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0510660018
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03540250202020
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0342GN027
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0342GN054
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: KAMKP002
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0382DG603
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: TOP721402
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 03540250201039
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 03457906
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03451009
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0510660009
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 040115957
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 04210140201039
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 042262919099
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 042262926222
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0382DG003
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 040126222
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0382DG116
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Świecie żarowe to obowiązkowy komponent w pojazdach z wysokoprężnymi jednostkami napędowymi, czyli silnikami Diesla. Ich głównym zadaniem jest uruchamianie silnika i nagrzewanie go, by zapewnić optymalną temperaturę pracy. Są one szczególnie istotne w chłodniejszych miesiącach – przed odpaleniem auta muszą jak najszybciej podgrzać jednostkę napędową, by samochód był gotowy do jazdy. Praca świec skończy się w momencie, gdy powietrze silniku osiągnie odpowiednią temperaturą, która zapewni efektywne spalanie paliwa w trakcie poruszania się autem PEUGEOT EXPERT I.
Na rynku dostępne są dwa rodzaje świec żarowych: ceramiczne i metalowe. Pierwszy typ odznacza się większą skutecznością i trwałością, a ich głównym elementem grzewczym jest punkt zatopiony w tworzywie ceramicznym. Dzięki temu świece tego rodzaju charakteryzują się bardzo wysoką temperaturą topnienia. Ze względu na swoją budową nagrzewają się szybciej niż świece metalowe i zapewniają większe przewodnictwo cieplne.
Sprawdzanie świec żarowych w aucie PEUGEOT EXPERT I to proste zadanie, które warto wykonywać regularnie, zwłaszcza w okresie zimowym. Można to zrobić dzięki specjalnemu czujnikowi, umożliwiającemu wykonanie kontroli bez wykręcania świec. Alternatywnym sposobem jest sprawdzanie ich pojedynczo poprzez podłączenie do akumulatora. Jeśli w trakcie kontroli okaże się, że chociaż jedna ze świec nie działa prawidłowo, najlepiej od razu wymienić wszystkie, aby problem na pewno nie wystąpił w trakcie dalszego użytkowania.