15 produktów
Wybierz auto
ASPA3210PR
Napięcie [v]: 12
Prąd ładowania alternatora [a]: 150
Rozwiń więcej danych
662,47
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
662,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOS0986084640
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego: 1
Zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
746,02
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
746,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 124,35 zł
MAG063732033010
819,98
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
819,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASPA3439PR
Napięcie [v]: 12
Prąd ładowania alternatora [a]: 180
Rozwiń więcej danych
3 065,05
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
3 065,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL8EL015637531
Napięcie [v]: 12
Prąd ładowania alternatora [a]: 210
Rozwiń więcej danych
1 216,65
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
1 216,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOS0986084650
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego: 1
Zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
928,22
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
928,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 124,35 zł
BOS0986083800
Prąd ładowania alternatora [a]: 120
Id wykonania wtyczki: Pl132
Rozwiń więcej danych
669,14
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
669,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 135,30 zł
ASPA3193VALEO
Napięcie [v]: 12
Prąd ładowania alternatora [a]: 180
Rozwiń więcej danych
1 531,24
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
1 531,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASPA3472VALEO
Napięcie [v]: 12
Prąd ładowania alternatora [a]: 120
Rozwiń więcej danych
1 448,88
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
1 448,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
0564A3210
Napięcie [v]: 12
Prąd ładowania alternatora [a]: 150
Rozwiń więcej danych
676,06
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
676,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAL443527
Napięcie [v]: 14
Prąd ładowania alternatora [a]: 220
Rozwiń więcej danych
1 427,99
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
1 427,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOS1986A00601
Napięcie [v]: 14
Prąd ładowania alternatora [a]: 180
Rozwiń więcej danych
1 248,54
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
1 248,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASPA3585VALEO
Napięcie [v]: 12
Prąd ładowania alternatora [a]: 210
Rozwiń więcej danych
3 037,71
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
3 037,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASPA3193S
Napięcie [v]: 12
Prąd ładowania alternatora [a]: 180
Rozwiń więcej danych
1 007,90
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
1 007,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAL439965
Napięcie [v]: 14
Prąd ładowania alternatora [a]: 210
Rozwiń więcej danych
3 629,03
zł/szt.
Kraków: wt. 27.05
U ciebie: wt. 27.05
3 629,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
Alternator to jeden z podstawowych podzespołów samochodu PEUGEOT 3008 II. Jego zadaniem jest dostarczanie prądu, dzięki czemu pojazd może ruszyć – jeśli element ten zawiedzie, nie można liczyć na poprawne wystartowanie jednostki napędowej. Po odpaleniu silnika alternator zamienia energię mechaniczną na prąd zmienny. Dzięki temu stale podtrzymywane jest ładowanie akumulatora i praca wszelkich elementów samochodu zasilanych elektrycznie.
Uszkodzony alternator uniemożliwia uruchomienie pojazdu – w takiej sytuacji do silnika nie dociera energia, przez co samochód nie jest w stanie ruszyć. Aby nie dopuścić do całkowitego zniszczenia tego komponentu, warto zwracać uwagę na objawy, które świadczą o problemach z alternatorem. Pierwszym z nich jest kontrolka akumulatora w aucie PEUGEOT 3008 II, która pojawia się na desce rozdzielczej w trakcie jazdy. Najczęściej nie znika ona po ponownym odpaleniu silnika i stale informuje o problemie. Poza kontrolką akumulatora warto sprawdzać siłę mocy urządzeń elektrycznych. Przy problemach z alternatorem możemy zaobserwować także migotanie żarówek czy słabsze świecenie, co będzie widoczne głównie w trakcie nocnych tras.
W przypadku wykrycia problemów z alternatorem można działać na kilka sposobów. Jeśli awaria zostanie zauważona wystarczająco wcześnie, nie trzeba wymieniać całego komponentu – niekiedy wystarczy nowe koło pasowe lub pasek klinowy. Jeśli jednak alternator nie jest już w stanie funkcjonować, należy udać się do warsztatu i wymienić go na nowy element.