48 produktów
Wybierz auto
Napięcie [v]: 12
Prąd ładowania alternatora [a]: 90
Rozwiń więcej danych
476,05
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
476,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
Prąd ładowania alternatora [a]: 90
Długość [mm]: 197
Rozwiń więcej danych
457,71
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
457,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 546,12 zł
Prąd ładowania alternatora [a]: 75
Id wykonania wtyczki: Pl58
Rozwiń więcej danych
685,89
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
685,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 270,60 zł
550,27
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
550,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
768,94
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
768,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Prąd ładowania alternatora [a]: 90
Rozwiń więcej danych
1 009,05
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
1 009,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
603,79
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
603,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
Prąd ładowania alternatora [a]: 105
Ilość żeber: 6
Rozwiń więcej danych
730,01
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
730,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Prąd ładowania alternatora [a]: 70
Rozwiń więcej danych
541,46
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
541,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 14
Prąd ładowania alternatora [a]: 70
Rozwiń więcej danych
547,08
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
547,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 14
Prąd ładowania alternatora [a]: 150
Rozwiń więcej danych
1 023,39
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
1 023,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 14
Prąd ładowania alternatora [a]: 90
Rozwiń więcej danych
562,49
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
562,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Prąd ładowania alternatora [a]: 90
Rozwiń więcej danych
576,76
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
576,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Prąd ładowania alternatora [a]: 105
Rozwiń więcej danych
553,19
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
553,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Prąd ładowania alternatora [a]: 75
Rozwiń więcej danych
492,43
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
492,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Prąd ładowania alternatora [a]: 75
Rozwiń więcej danych
496,10
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
496,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
Prąd ładowania alternatora [a]: 75
Ilość żeber: 5
Rozwiń więcej danych
1 021,20
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
1 021,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
Prąd ładowania alternatora [a]: 75
Ilość żeber: 4
Rozwiń więcej danych
1 026,03
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
1 026,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
581,73
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
581,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Prąd ładowania alternatora [a]: 75
Rozwiń więcej danych
506,67
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
506,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
Alternator to jeden z podstawowych podzespołów samochodu SUZUKI SWIFT IV. Jego zadaniem jest dostarczanie prądu, dzięki czemu pojazd może ruszyć – jeśli element ten zawiedzie, nie można liczyć na poprawne wystartowanie jednostki napędowej. Po odpaleniu silnika alternator zamienia energię mechaniczną na prąd zmienny. Dzięki temu stale podtrzymywane jest ładowanie akumulatora i praca wszelkich elementów samochodu zasilanych elektrycznie.
Uszkodzony alternator uniemożliwia uruchomienie pojazdu – w takiej sytuacji do silnika nie dociera energia, przez co samochód nie jest w stanie ruszyć. Aby nie dopuścić do całkowitego zniszczenia tego komponentu, warto zwracać uwagę na objawy, które świadczą o problemach z alternatorem. Pierwszym z nich jest kontrolka akumulatora w aucie SUZUKI SWIFT IV, która pojawia się na desce rozdzielczej w trakcie jazdy. Najczęściej nie znika ona po ponownym odpaleniu silnika i stale informuje o problemie. Poza kontrolką akumulatora warto sprawdzać siłę mocy urządzeń elektrycznych. Przy problemach z alternatorem możemy zaobserwować także migotanie żarówek czy słabsze świecenie, co będzie widoczne głównie w trakcie nocnych tras.
W przypadku wykrycia problemów z alternatorem można działać na kilka sposobów. Jeśli awaria zostanie zauważona wystarczająco wcześnie, nie trzeba wymieniać całego komponentu – niekiedy wystarczy nowe koło pasowe lub pasek klinowy. Jeśli jednak alternator nie jest już w stanie funkcjonować, należy udać się do warsztatu i wymienić go na nowy element.