2 produkty
Wybierz auto
FASFT45637
Szerokość [mm]: 40.5
Ciężar [kg]: 0.43
Rozwiń więcej danych
86,64
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
86,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT45649
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 54,2/17,0
Szerokość [mm]: 42.1
Rozwiń więcej danych
96,68
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
96,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Układ elektryczny samochodu CHRYSLER nie może obejść się bez koła pasowego alternatora, które jest swego rodzaju łącznikiem pomiędzy alternatorem a kołem pasowym wału korbowego jednostki napędowej. Zadaniem koła pasowego alternatora do samochodu CHRYSLER jest przekazywanie napędu do alternatora, którego praca pozwala na ładowanie akumulatora pojazdu.
Koło pasowe alternatora zużywa się w trakcie eksploatacji samochodu CHRYSLER. Zwykle sygnałem usterki układu ładowania akumulatora są kłopoty z rozruchem silnika lub niepokojące dźwięki dochodzące spod maski pojazdu. Bardzo często objawy generowane przez niesprawne koło pasowe alternatora błędnie kojarzone są z usterką samego alternatora. Objawy to np. spadek mocy alternatora lub pojawianie się kontrolki, sugerującej problemy z ładowaniem akumulatora na zegarach pojazdu.
W przypadku zużycia koła pasowego alternatora w samochodzie CHRYSLER istotna jest przede wszystkim prawidłowa diagnostyka. Czasem niesprawność koła można stwierdzić bez jego demontażu. Zdarzają się sytuacje, w których jego oceny nie da się przeprowadzić gołym okiem. Wówczas konieczny może być demontaż koła pasowego. Zużyte koło pasowe alternatora w samochodzie CHRYSLER należy wymienić na nowy element.