3 produkty
Wybierz auto
FASFT45637
Szerokość [mm]: 40.5
Ciężar [kg]: 0.43
Rozwiń więcej danych
83,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
83,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT45638
Grubość [mm]: 38
Ilość żeber: 6
Rozwiń więcej danych
92,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
92,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT45640
Ciężar [kg]: 0.46
Wysokość 1 [mm]: 55
Rozwiń więcej danych
82,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
82,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Układ elektryczny samochodu MERCEDES-BENZ KLASA E W210 nie może obejść się bez koła pasowego alternatora, które jest swego rodzaju łącznikiem pomiędzy alternatorem a kołem pasowym wału korbowego jednostki napędowej. Zadaniem koła pasowego alternatora do samochodu MERCEDES-BENZ KLASA E W210 jest przekazywanie napędu do alternatora, którego praca pozwala na ładowanie akumulatora pojazdu.
Koło pasowe alternatora zużywa się w trakcie eksploatacji samochodu MERCEDES-BENZ KLASA E W210. Zwykle sygnałem usterki układu ładowania akumulatora są kłopoty z rozruchem silnika lub niepokojące dźwięki dochodzące spod maski pojazdu. Bardzo często objawy generowane przez niesprawne koło pasowe alternatora błędnie kojarzone są z usterką samego alternatora. Objawy to np. spadek mocy alternatora lub pojawianie się kontrolki, sugerującej problemy z ładowaniem akumulatora na zegarach pojazdu.
W przypadku zużycia koła pasowego alternatora w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E W210 istotna jest przede wszystkim prawidłowa diagnostyka. Czasem niesprawność koła można stwierdzić bez jego demontażu. Zdarzają się sytuacje, w których jego oceny nie da się przeprowadzić gołym okiem. Wówczas konieczny może być demontaż koła pasowego. Zużyte koło pasowe alternatora w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E W210 należy wymienić na nowy element.