3 produkty
Wybierz auto
FASFT45643
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 53,9/17,0
Szerokość [mm]: 37.5
Rozwiń więcej danych
114,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
114,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT45647
Szerokość [mm]: 69
Ciężar [kg]: 0.95
Rozwiń więcej danych
94,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
94,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERRZN5352
141,93
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
141,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Układ elektryczny samochodu SEAT IBIZA nie może obejść się bez koła pasowego alternatora, które jest swego rodzaju łącznikiem pomiędzy alternatorem a kołem pasowym wału korbowego jednostki napędowej. Zadaniem koła pasowego alternatora do samochodu SEAT IBIZA jest przekazywanie napędu do alternatora, którego praca pozwala na ładowanie akumulatora pojazdu.
Koło pasowe alternatora zużywa się w trakcie eksploatacji samochodu SEAT IBIZA. Zwykle sygnałem usterki układu ładowania akumulatora są kłopoty z rozruchem silnika lub niepokojące dźwięki dochodzące spod maski pojazdu. Bardzo często objawy generowane przez niesprawne koło pasowe alternatora błędnie kojarzone są z usterką samego alternatora. Objawy to np. spadek mocy alternatora lub pojawianie się kontrolki, sugerującej problemy z ładowaniem akumulatora na zegarach pojazdu.
W przypadku zużycia koła pasowego alternatora w samochodzie SEAT IBIZA istotna jest przede wszystkim prawidłowa diagnostyka. Czasem niesprawność koła można stwierdzić bez jego demontażu. Zdarzają się sytuacje, w których jego oceny nie da się przeprowadzić gołym okiem. Wówczas konieczny może być demontaż koła pasowego. Zużyte koło pasowe alternatora w samochodzie SEAT IBIZA należy wymienić na nowy element.