6 produktów
Wybierz auto
ERR215228
Napięcie [v]: 14.5
120,48
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
120,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR216076
Napięcie [v]: 14.4
72,89
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
72,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HIT130575
Napięcie [v]: 14.5
Ograniczenia producenta: Oe bosch
Rozwiń więcej danych
133,64
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
133,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV10770016
Napięcie od [v]: 14.4
78,51
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
78,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HIT130552
Napięcie [v]: 14
Ograniczenia producenta: Oe bosch
Rozwiń więcej danych
62,84
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
62,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0564ARE0013
Napięcie [v]: 12
73,25
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
73,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Regulator napięcia alternatora w samochodzie HONDA ACCORD służy do utrzymania poprawnych parametrów pracy alternatora, którego zadaniem jest ciągłe ładowanie akumulatora. To jeden z najbardziej istotnych elementów układu elektrycznego samochodu – alternator przekazuje energię niezbędną do sprawnego działania silnika i innych ważnych podzespołów. Podczas jazdy samochodem napięcie energii elektrycznej ulega zmianie zależnie od poboru mocy, zapotrzebowania, a także prędkości i obrotów silnika. Skoki napięcia są bardzo niebezpieczne dla instalacji elektrycznej, co sprawia, że obecność regulatora w autach HONDA ACCORD jest niezbędna.
Regulator napięcia alternatora w aucie HONDA ACCORD jest elementem eksploatacyjnym, a więc ulega stopniowemu zużyciu. Po pewnym czasie konieczna jest jego wymiana. Sygnałem dla kierowcy, że potrzebny będzie zakup nowej części, jest kontrolka ładowania wyświetlająca się na desce rozdzielczej. Innym symptomem zużycia regulatora napięciowego jest brak prądu podczas jazdy, objawiający się słabym napięciem ładowania, a także bardzo charakterystycznym zapachem siarki.
Wymiana regulatora napięcia w samochodzie HONDA ACCORD jest prostym zadaniem. W pierwszej kolejności należy wyjąć alternator i rozkręcić jego obudowę, ponieważ to właśnie w niej znajduje się regulator. Następnie należy wyjąć starą część i umieścić w jego miejsce nowy zakupiony wcześniej komponent.