15 produktów
Wybierz auto
Nr art: 0564ARE0077
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: ASPARE0108P
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: ERR216230
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MET2390079
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: ERR216084
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: ERR216194
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: ASPARE0200S
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: ERR216155
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: ASPARE0108
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: ASPARE0077BOSCH
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: ASPARE0206S
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: ASPARE0133BOSCH
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: ASPARE0200BOSCH
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: ASPARE0108BOSCH
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0354F00M144157
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Regulator napięcia alternatora w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E W212 służy do utrzymania poprawnych parametrów pracy alternatora, którego zadaniem jest ciągłe ładowanie akumulatora. To jeden z najbardziej istotnych elementów układu elektrycznego samochodu – alternator przekazuje energię niezbędną do sprawnego działania silnika i innych ważnych podzespołów. Podczas jazdy samochodem napięcie energii elektrycznej ulega zmianie zależnie od poboru mocy, zapotrzebowania, a także prędkości i obrotów silnika. Skoki napięcia są bardzo niebezpieczne dla instalacji elektrycznej, co sprawia, że obecność regulatora w autach MERCEDES-BENZ KLASA E W212 jest niezbędna.
Regulator napięcia alternatora w aucie MERCEDES-BENZ KLASA E W212 jest elementem eksploatacyjnym, a więc ulega stopniowemu zużyciu. Po pewnym czasie konieczna jest jego wymiana. Sygnałem dla kierowcy, że potrzebny będzie zakup nowej części, jest kontrolka ładowania wyświetlająca się na desce rozdzielczej. Innym symptomem zużycia regulatora napięciowego jest brak prądu podczas jazdy, objawiający się słabym napięciem ładowania, a także bardzo charakterystycznym zapachem siarki.
Wymiana regulatora napięcia w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E W212 jest prostym zadaniem. W pierwszej kolejności należy wyjąć alternator i rozkręcić jego obudowę, ponieważ to właśnie w niej znajduje się regulator. Następnie należy wyjąć starą część i umieścić w jego miejsce nowy zakupiony wcześniej komponent.