19 produktów
Wybierz auto
Nr art: MOIVRB252
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0564ARE0012
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: ASPARE0012S2
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: VEMV30770025
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: TOP206198
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0354F00M144160
Dostawa na czwartek, 4 lipca
Nr art: BERGER080
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: ERR215236
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: ERR215406
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: ERR216229
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: ERR216200
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: JPG1290200600
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: MET2390109
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0564ARE0067BOSCH
Dostawa na czwartek, 4 lipca
Nr art: ASPARE0012S
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: ASPARE0012BOSCH
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: MOIVRH200050
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0564ARE0067
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Regulator napięcia alternatora w samochodzie OPEL COMBO C służy do utrzymania poprawnych parametrów pracy alternatora, którego zadaniem jest ciągłe ładowanie akumulatora. To jeden z najbardziej istotnych elementów układu elektrycznego samochodu – alternator przekazuje energię niezbędną do sprawnego działania silnika i innych ważnych podzespołów. Podczas jazdy samochodem napięcie energii elektrycznej ulega zmianie zależnie od poboru mocy, zapotrzebowania, a także prędkości i obrotów silnika. Skoki napięcia są bardzo niebezpieczne dla instalacji elektrycznej, co sprawia, że obecność regulatora w autach OPEL COMBO C jest niezbędna.
Regulator napięcia alternatora w aucie OPEL COMBO C jest elementem eksploatacyjnym, a więc ulega stopniowemu zużyciu. Po pewnym czasie konieczna jest jego wymiana. Sygnałem dla kierowcy, że potrzebny będzie zakup nowej części, jest kontrolka ładowania wyświetlająca się na desce rozdzielczej. Innym symptomem zużycia regulatora napięciowego jest brak prądu podczas jazdy, objawiający się słabym napięciem ładowania, a także bardzo charakterystycznym zapachem siarki.
Wymiana regulatora napięcia w samochodzie OPEL COMBO C jest prostym zadaniem. W pierwszej kolejności należy wyjąć alternator i rozkręcić jego obudowę, ponieważ to właśnie w niej znajduje się regulator. Następnie należy wyjąć starą część i umieścić w jego miejsce nowy zakupiony wcześniej komponent.