7 produktów
Wybierz auto
0564ARE0012
Napięcie [v]: 12
65,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
65,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR216200
Napięcie [v]: 14
107,55
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
107,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0564ARE0067BOSCH
Napięcie [v]: 12
121,38
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
121,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASPARE0012S
Napięcie [v]: 12
91,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
91,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASPARE0012BOSCH
Napięcie [v]: 12
77,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
77,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0354F00M144160
120,55
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
120,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0564ARE0067
Napięcie [v]: 12
75,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
75,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Regulator napięcia alternatora w samochodzie OPEL MERIVA B służy do utrzymania poprawnych parametrów pracy alternatora, którego zadaniem jest ciągłe ładowanie akumulatora. To jeden z najbardziej istotnych elementów układu elektrycznego samochodu – alternator przekazuje energię niezbędną do sprawnego działania silnika i innych ważnych podzespołów. Podczas jazdy samochodem napięcie energii elektrycznej ulega zmianie zależnie od poboru mocy, zapotrzebowania, a także prędkości i obrotów silnika. Skoki napięcia są bardzo niebezpieczne dla instalacji elektrycznej, co sprawia, że obecność regulatora w autach OPEL MERIVA B jest niezbędna.
Regulator napięcia alternatora w aucie OPEL MERIVA B jest elementem eksploatacyjnym, a więc ulega stopniowemu zużyciu. Po pewnym czasie konieczna jest jego wymiana. Sygnałem dla kierowcy, że potrzebny będzie zakup nowej części, jest kontrolka ładowania wyświetlająca się na desce rozdzielczej. Innym symptomem zużycia regulatora napięciowego jest brak prądu podczas jazdy, objawiający się słabym napięciem ładowania, a także bardzo charakterystycznym zapachem siarki.
Wymiana regulatora napięcia w samochodzie OPEL MERIVA B jest prostym zadaniem. W pierwszej kolejności należy wyjąć alternator i rozkręcić jego obudowę, ponieważ to właśnie w niej znajduje się regulator. Następnie należy wyjąć starą część i umieścić w jego miejsce nowy zakupiony wcześniej komponent.