Powiadom mnie o dostępności

Przewody zapłonowe do MITSUBISHI PAJERO SPORT I

5 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Średnica [mm]: 7

Ilość połączeń: 6

147,56

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

147,56

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

93,03

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

93,03

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ciężar [kg]: 0.644

Zdjęcie producenta: 1

398,06

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

398,06

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kolor: Niebieski

Liczba przewodów: 6

553,65

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

553,65

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ciężar [kg]: 0.61

Zdjęcie producenta: 1

240,20

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

240,20

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI PAJERO SPORT I

Przewody zapłonowe w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT I – do czego służą?

Przewód zapłonowy w autach MITSUBISHI PAJERO SPORT I, nazywany również przewodem wysokiego napięcia, odpowiada za dostarczenie do świecy zapłonowej prądu o wysokim napięciu (z zakresu 25–30 tys. woltów). Jest on przekazywany z tzw. cewki zapłonowej, czyli elementu, którego zadaniem jest zgromadzenie dostatecznej ilości energii elektrycznej, aby możliwy był przeskok iskry i zapłon mieszanki paliwowo-powietrznej. Jest to kluczowy komponent zapewniający możliwość sprawnego uruchomienia silnika.

Jak zbudowany jest przewód zapłonowy w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT I?

Przewód zapłonowy w autach MITSUBISHI PAJERO SPORT I zbudowany jest z 3 podstawowych elementów. Są to nasadka na świecę (potocznie nazywana „fajką”), przewód elektryczny oraz nasadka na rozdzielacz zapłonu lub cewkę. Bardzo duże znaczenie w konstrukcji przewodu zapłonowego w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT I mają także rdzeń oraz izolacja. Zadaniem izolacji jest utrzymanie prądu wewnątrz przewodu, a także zabezpieczenie obecnych niedaleko elementów przed bardzo wysokim napięciem, które mogłoby spowodować ich uszkodzenie.

Kiedy wymienić przewody zapłonowe w aucie MITSUBISHI PAJERO SPORT I?

Przewody zapłonowe, podobnie jak wiele innych komponentów, wymaga regularnej wymiany. Wysokiej jakości fabryczne przewody są w stanie zapewnić poprawną pracę układu zazwyczaj przez 40–60 tys. kilometrów, choć niekiedy zdarza się, że taka wymiana konieczna będzie nieco wcześniej. Warto zadbać, by wymiana przewodów zapłonowych w aucie MITSUBISHI PAJERO SPORT I wraz ze świecami odbywała się co dwa lub trzy lata.