7 produktów
Wybierz auto
ASH13205527
100,10
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
100,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426IC527
94,38
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
94,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADC41617
Ciężar [kg]: 0.644
Zdjęcie producenta: 1
392,42
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
392,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAV132527
121,73
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
121,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG941318111088
Średnica [mm]: 7
Ilość połączeń: 6
149,00
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
149,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03452653
Kolor: Niebieski
Liczba przewodów: 6
403,54
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
403,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
0493ADC41623
Ciężar [kg]: 0.61
Zdjęcie producenta: 1
257,32
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
257,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
Przewód zapłonowy w autach MITSUBISHI PAJERO SPORT I, nazywany również przewodem wysokiego napięcia, odpowiada za dostarczenie do świecy zapłonowej prądu o wysokim napięciu (z zakresu 25–30 tys. woltów). Jest on przekazywany z tzw. cewki zapłonowej, czyli elementu, którego zadaniem jest zgromadzenie dostatecznej ilości energii elektrycznej, aby możliwy był przeskok iskry i zapłon mieszanki paliwowo-powietrznej. Jest to kluczowy komponent zapewniający możliwość sprawnego uruchomienia silnika.
Przewód zapłonowy w autach MITSUBISHI PAJERO SPORT I zbudowany jest z 3 podstawowych elementów. Są to nasadka na świecę (potocznie nazywana „fajką”), przewód elektryczny oraz nasadka na rozdzielacz zapłonu lub cewkę. Bardzo duże znaczenie w konstrukcji przewodu zapłonowego w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT I mają także rdzeń oraz izolacja. Zadaniem izolacji jest utrzymanie prądu wewnątrz przewodu, a także zabezpieczenie obecnych niedaleko elementów przed bardzo wysokim napięciem, które mogłoby spowodować ich uszkodzenie.
Przewody zapłonowe, podobnie jak wiele innych komponentów, wymaga regularnej wymiany. Wysokiej jakości fabryczne przewody są w stanie zapewnić poprawną pracę układu zazwyczaj przez 40–60 tys. kilometrów, choć niekiedy zdarza się, że taka wymiana konieczna będzie nieco wcześniej. Warto zadbać, by wymiana przewodów zapłonowych w aucie MITSUBISHI PAJERO SPORT I wraz ze świecami odbywała się co dwa lub trzy lata.