Powiadom mnie o dostępności

Przewody zapłonowe do MITSUBISHI PAJERO SPORT I

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Kolor: niebieski, Liczba przewodów: 6
538,96 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.644, Zdjęcie producenta: 1
387,43 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.61, Zdjęcie producenta: 1
245,15 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
93,03 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI

Przewody zapłonowe w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT I – do czego służą?

Przewód zapłonowy w autach MITSUBISHI PAJERO SPORT I, nazywany również przewodem wysokiego napięcia, odpowiada za dostarczenie do świecy zapłonowej prądu o wysokim napięciu (z zakresu 25–30 tys. woltów). Jest on przekazywany z tzw. cewki zapłonowej, czyli elementu, którego zadaniem jest zgromadzenie dostatecznej ilości energii elektrycznej, aby możliwy był przeskok iskry i zapłon mieszanki paliwowo-powietrznej. Jest to kluczowy komponent zapewniający możliwość sprawnego uruchomienia silnika.

Jak zbudowany jest przewód zapłonowy w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT I?

Przewód zapłonowy w autach MITSUBISHI PAJERO SPORT I zbudowany jest z 3 podstawowych elementów. Są to nasadka na świecę (potocznie nazywana „fajką”), przewód elektryczny oraz nasadka na rozdzielacz zapłonu lub cewkę. Bardzo duże znaczenie w konstrukcji przewodu zapłonowego w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT I mają także rdzeń oraz izolacja. Zadaniem izolacji jest utrzymanie prądu wewnątrz przewodu, a także zabezpieczenie obecnych niedaleko elementów przed bardzo wysokim napięciem, które mogłoby spowodować ich uszkodzenie.

Kiedy wymienić przewody zapłonowe w aucie MITSUBISHI PAJERO SPORT I?

Przewody zapłonowe, podobnie jak wiele innych komponentów, wymaga regularnej wymiany. Wysokiej jakości fabryczne przewody są w stanie zapewnić poprawną pracę układu zazwyczaj przez 40–60 tys. kilometrów, choć niekiedy zdarza się, że taka wymiana konieczna będzie nieco wcześniej. Warto zadbać, by wymiana przewodów zapłonowych w aucie MITSUBISHI PAJERO SPORT I wraz ze świecami odbywała się co dwa lub trzy lata.