7 produktów
Wybierz auto
Producenci
03452653
Kolor: Niebieski
Liczba przewodów: 6
379,98
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
379,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
0493ADC41617
Ciężar [kg]: 0.644
Zdjęcie producenta: 1
380,64
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
380,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH13205527
99,14
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
99,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG941318111088
Średnica [mm]: 7
Ilość połączeń: 6
147,57
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
147,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADC41623
Ciężar [kg]: 0.61
Zdjęcie producenta: 1
267,57
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
267,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
0426IC527
93,47
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
93,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV132527
120,56
zł/szt.
Kraków: wt. 16.09
U ciebie: wt. 16.09
120,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód zapłonowy w autach MITSUBISHI PAJERO SPORT I, nazywany również przewodem wysokiego napięcia, odpowiada za dostarczenie do świecy zapłonowej prądu o wysokim napięciu (z zakresu 25–30 tys. woltów). Jest on przekazywany z tzw. cewki zapłonowej, czyli elementu, którego zadaniem jest zgromadzenie dostatecznej ilości energii elektrycznej, aby możliwy był przeskok iskry i zapłon mieszanki paliwowo-powietrznej. Jest to kluczowy komponent zapewniający możliwość sprawnego uruchomienia silnika.
Przewód zapłonowy w autach MITSUBISHI PAJERO SPORT I zbudowany jest z 3 podstawowych elementów. Są to nasadka na świecę (potocznie nazywana „fajką”), przewód elektryczny oraz nasadka na rozdzielacz zapłonu lub cewkę. Bardzo duże znaczenie w konstrukcji przewodu zapłonowego w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT I mają także rdzeń oraz izolacja. Zadaniem izolacji jest utrzymanie prądu wewnątrz przewodu, a także zabezpieczenie obecnych niedaleko elementów przed bardzo wysokim napięciem, które mogłoby spowodować ich uszkodzenie.
Przewody zapłonowe, podobnie jak wiele innych komponentów, wymaga regularnej wymiany. Wysokiej jakości fabryczne przewody są w stanie zapewnić poprawną pracę układu zazwyczaj przez 40–60 tys. kilometrów, choć niekiedy zdarza się, że taka wymiana konieczna będzie nieco wcześniej. Warto zadbać, by wymiana przewodów zapłonowych w aucie MITSUBISHI PAJERO SPORT I wraz ze świecami odbywała się co dwa lub trzy lata.