Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49

Powiadom mnie o dostępności

Bendiksy rozrusznika (sprzęgła) do MITSUBISHI PAJERO SPORT I

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

59,62 zł
59,62 zł

Dostawa na wtorek, 11 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
57,28 zł
57,28 zł

Dostawa na wtorek, 11 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
72,77 zł
72,77 zł

Dostawa na wtorek, 11 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
53,01 zł

Dostawa na wtorek, 11 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI

Bendiks rozrusznika w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT I

Bendiks rozrusznika to element, który łączy jednostkę napędową z rozrusznikiem. Jest to mechanizm sprzęgający wyposażony w gwint o dużym skoku. Jego praca opiera się na tym, że wraz z poruszaniem się wzdłuż osi wirnika obraca się tak, aby doszło do zazębienia z kołem zamachowym silnika. Bendiks rozrusznika w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT I jest dodatkowo wyposażony w sprzęgło jednokierunkowe, które jest pewnego rodzaju zabezpieczeniem.

MITSUBISHI PAJERO SPORT I – do czego służy bendiks rozrusznika?

To element, który w uproszczeniu służy do napędzania silnika. Co istotne, działa on jednostronnie: oznacza to, że rozrusznik może napędzać jednostkę napędową, jednak mechanizm ten nie działa w przeciwnym kierunku. Usterka tego elementu objawia się problemami z rozruchem, zwłaszcza w przypadku zimnego silnika.

Jak rozpoznać usterkę bendiksa w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT I?

Usterkę bendiksa w aucie MITSUBISHI PAJERO SPORT I można poznać w łatwy sposób po charakterystycznym, głuchym dźwięku. To efekt niepoprawnej pracy elementu, który po uszkodzeniu nie przesuwa mechanizmu sprzęgającego do koła zębatego. W efekcie rozrusznik kręci się, lecz powstający moment obrotowy nie jest przenoszony na wał korbowy.