7 produktów
Wybierz auto
BOS0986023520
Ilość zębów: 8
Moc znamionowa [kw]: 0.9
Rozwiń więcej danych
362,02
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
362,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 552,37 zł
427,93
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
427,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAG063721359010
Napięcie [v]: 12
Ilość zębów: 8
Rozwiń więcej danych
437,16
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
437,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
316,03
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
316,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
353,21
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
353,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
302,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
302,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
308,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
308,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rozrusznik to element odpowiedzialny za uruchomienie silnika samochodu MITSUBISHI COLT VI. Energia elektryczna doprowadzana z akumulatora do rozrusznika jest w nim zamieniana na pracę mechaniczną, która pozwala na obrót koła zamachowego w silniku. Dzięki temu wał korbowy jest wprawiany w ruch i osiąga prędkość umożliwiającą rozpoczęcie pracy silnika. Rozrusznik jest w stanie uruchomić silnik dzięki odpowiedniemu przełożeniu zębatek silnika i rozrusznika. Mała zębatka na wirniku rozrusznika obraca się bardzo szybko, napędzając dużą zębatkę silnika. Dzięki temu stosunkowo niewielki moment obrotowy może doprowadzić do uruchomienia jednostki.
Zepsuty rozrusznik w samochodzie MITSUBISHI COLT VI powoduje problemy z uruchomieniem silnika, czasem rozruch jednostki jest wręcz niemożliwy. Powodem awarii może być przegrzanie, przez które rozrusznik nie kręci z wystarczającą siłą. Rozrusznik samochodu MITSUBISHI COLT VI jest przystosowany do pracy krótkookresowej. Gdy problemy z odpaleniem silnika wynikają z innego powodu niż rozrusznik, to wielokrotne próby uruchomienia silnika mogą doprowadzić do przegrzania rozrusznika. Elementy rozrusznika są także narażone na uszkodzenia. Problemy z rozrusznikiem w samochodzie MITSUBISHI COLT VI mogą wynikać m.in. z niesprawnego elektromagnesu. Wówczas przekręceniu kluczyka mogą towarzyszyć metaliczne odgłosy. Zniszczeniu ulec może też element sprzęgający – wyłamane lub uszkodzone zęby elementu sprzęgającego uniemożliwiają rozruch. Może pojawić się wówczas charakterystyczne szarpanie.