7 produktów
Wybierz auto
Producenci
BOS0986023520
Ilość zębów: 8
Moc znamionowa [kw]: 0.9
Rozwiń więcej danych
345,89
zł/szt.
Kraków: wt. 09.12
U ciebie: wt. 09.12
345,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 536,28 zł
335,54
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
335,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
312,43
zł/szt.
Kraków: wt. 09.12
U ciebie: wt. 09.12
312,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL8EA012528501
Napięcie [v]: 12
Ilość zębów: 8
Rozwiń więcej danych
430,58
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
430,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
256,25
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
256,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
267,55
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
267,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
283,95
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
283,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rozrusznik to element odpowiedzialny za uruchomienie silnika samochodu MITSUBISHI COLT VI. Energia elektryczna doprowadzana z akumulatora do rozrusznika jest w nim zamieniana na pracę mechaniczną, która pozwala na obrót koła zamachowego w silniku. Dzięki temu wał korbowy jest wprawiany w ruch i osiąga prędkość umożliwiającą rozpoczęcie pracy silnika. Rozrusznik jest w stanie uruchomić silnik dzięki odpowiedniemu przełożeniu zębatek silnika i rozrusznika. Mała zębatka na wirniku rozrusznika obraca się bardzo szybko, napędzając dużą zębatkę silnika. Dzięki temu stosunkowo niewielki moment obrotowy może doprowadzić do uruchomienia jednostki.
Zepsuty rozrusznik w samochodzie MITSUBISHI COLT VI powoduje problemy z uruchomieniem silnika, czasem rozruch jednostki jest wręcz niemożliwy. Powodem awarii może być przegrzanie, przez które rozrusznik nie kręci z wystarczającą siłą. Rozrusznik samochodu MITSUBISHI COLT VI jest przystosowany do pracy krótkookresowej. Gdy problemy z odpaleniem silnika wynikają z innego powodu niż rozrusznik, to wielokrotne próby uruchomienia silnika mogą doprowadzić do przegrzania rozrusznika. Elementy rozrusznika są także narażone na uszkodzenia. Problemy z rozrusznikiem w samochodzie MITSUBISHI COLT VI mogą wynikać m.in. z niesprawnego elektromagnesu. Wówczas przekręceniu kluczyka mogą towarzyszyć metaliczne odgłosy. Zniszczeniu ulec może też element sprzęgający – wyłamane lub uszkodzone zęby elementu sprzęgającego uniemożliwiają rozruch. Może pojawić się wówczas charakterystyczne szarpanie.