21 produktów
Wybierz auto
Nr art: VAL201026
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0564S3010
Dostawa na jutro
Nr art: ERR220012A
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: MEA5015085
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: ASPS3032PR
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: MEA5015036
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: ERR220044A
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: ASPS3005PR
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: HCC110584
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: ASPS5299PR
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: ERR220012
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: FASFT74227
Dostawa na jutro
Nr art: 0400063720390010
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 03358EA011610441
Dostawa na jutro
Nr art: HEL8EA011610391
Dostawa na jutro
Nr art: ASPS3010PR
Dostawa na czwartek, 4 lipca
Nr art: ASPS0385
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0564S3032
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 03540986013850
Dostawa na środę, 3 lipca
Rozrusznik to element odpowiedzialny za uruchomienie silnika samochodu PEUGEOT 106 I. Energia elektryczna doprowadzana z akumulatora do rozrusznika jest w nim zamieniana na pracę mechaniczną, która pozwala na obrót koła zamachowego w silniku. Dzięki temu wał korbowy jest wprawiany w ruch i osiąga prędkość umożliwiającą rozpoczęcie pracy silnika. Rozrusznik jest w stanie uruchomić silnik dzięki odpowiedniemu przełożeniu zębatek silnika i rozrusznika. Mała zębatka na wirniku rozrusznika obraca się bardzo szybko, napędzając dużą zębatkę silnika. Dzięki temu stosunkowo niewielki moment obrotowy może doprowadzić do uruchomienia jednostki.
Zepsuty rozrusznik w samochodzie PEUGEOT 106 I powoduje problemy z uruchomieniem silnika, czasem rozruch jednostki jest wręcz niemożliwy. Powodem awarii może być przegrzanie, przez które rozrusznik nie kręci z wystarczającą siłą. Rozrusznik samochodu PEUGEOT 106 I jest przystosowany do pracy krótkookresowej. Gdy problemy z odpaleniem silnika wynikają z innego powodu niż rozrusznik, to wielokrotne próby uruchomienia silnika mogą doprowadzić do przegrzania rozrusznika. Elementy rozrusznika są także narażone na uszkodzenia. Problemy z rozrusznikiem w samochodzie PEUGEOT 106 I mogą wynikać m.in. z niesprawnego elektromagnesu. Wówczas przekręceniu kluczyka mogą towarzyszyć metaliczne odgłosy. Zniszczeniu ulec może też element sprzęgający – wyłamane lub uszkodzone zęby elementu sprzęgającego uniemożliwiają rozruch. Może pojawić się wówczas charakterystyczne szarpanie.