9 produktów
Wybierz auto
290,42
zł/szt.
Kraków: śr. 29.01
U ciebie: śr. 29.01
290,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
230,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
230,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
416,85
zł/szt.
Kraków: pon. 27.01
U ciebie: pon. 27.01
416,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
313,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
313,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
609,06
zł/szt.
Kraków: pon. 27.01
U ciebie: pon. 27.01
609,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
341,88
zł/szt.
Kraków: pon. 27.01
U ciebie: pon. 27.01
341,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
303,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
303,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
531,67
zł/szt.
Kraków: pon. 27.01
U ciebie: pon. 27.01
531,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
351,48
zł/szt.
Kraków: śr. 29.01
U ciebie: śr. 29.01
351,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rozrusznik to element odpowiedzialny za uruchomienie silnika samochodu SUBARU LEGACY II. Energia elektryczna doprowadzana z akumulatora do rozrusznika jest w nim zamieniana na pracę mechaniczną, która pozwala na obrót koła zamachowego w silniku. Dzięki temu wał korbowy jest wprawiany w ruch i osiąga prędkość umożliwiającą rozpoczęcie pracy silnika. Rozrusznik jest w stanie uruchomić silnik dzięki odpowiedniemu przełożeniu zębatek silnika i rozrusznika. Mała zębatka na wirniku rozrusznika obraca się bardzo szybko, napędzając dużą zębatkę silnika. Dzięki temu stosunkowo niewielki moment obrotowy może doprowadzić do uruchomienia jednostki.
Zepsuty rozrusznik w samochodzie SUBARU LEGACY II powoduje problemy z uruchomieniem silnika, czasem rozruch jednostki jest wręcz niemożliwy. Powodem awarii może być przegrzanie, przez które rozrusznik nie kręci z wystarczającą siłą. Rozrusznik samochodu SUBARU LEGACY II jest przystosowany do pracy krótkookresowej. Gdy problemy z odpaleniem silnika wynikają z innego powodu niż rozrusznik, to wielokrotne próby uruchomienia silnika mogą doprowadzić do przegrzania rozrusznika. Elementy rozrusznika są także narażone na uszkodzenia. Problemy z rozrusznikiem w samochodzie SUBARU LEGACY II mogą wynikać m.in. z niesprawnego elektromagnesu. Wówczas przekręceniu kluczyka mogą towarzyszyć metaliczne odgłosy. Zniszczeniu ulec może też element sprzęgający – wyłamane lub uszkodzone zęby elementu sprzęgającego uniemożliwiają rozruch. Może pojawić się wówczas charakterystyczne szarpanie.