7 produktów
Wybierz auto
MAG063721508010
571,12
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
571,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL8EA011612871
Napięcie [v]: 12
Ilość zębów: 13
Rozwiń więcej danych
587,58
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
587,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOS0986026340
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego: 1
735,75
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
735,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 135,30 zł
332,87
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
332,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
975,25
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
975,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
371,16
zł/szt.
Kraków: czw. 03.07
U ciebie: czw. 03.07
371,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
414,36
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
414,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rozrusznik to element odpowiedzialny za uruchomienie silnika samochodu VW CRAFTER II. Energia elektryczna doprowadzana z akumulatora do rozrusznika jest w nim zamieniana na pracę mechaniczną, która pozwala na obrót koła zamachowego w silniku. Dzięki temu wał korbowy jest wprawiany w ruch i osiąga prędkość umożliwiającą rozpoczęcie pracy silnika. Rozrusznik jest w stanie uruchomić silnik dzięki odpowiedniemu przełożeniu zębatek silnika i rozrusznika. Mała zębatka na wirniku rozrusznika obraca się bardzo szybko, napędzając dużą zębatkę silnika. Dzięki temu stosunkowo niewielki moment obrotowy może doprowadzić do uruchomienia jednostki.
Zepsuty rozrusznik w samochodzie VW CRAFTER II powoduje problemy z uruchomieniem silnika, czasem rozruch jednostki jest wręcz niemożliwy. Powodem awarii może być przegrzanie, przez które rozrusznik nie kręci z wystarczającą siłą. Rozrusznik samochodu VW CRAFTER II jest przystosowany do pracy krótkookresowej. Gdy problemy z odpaleniem silnika wynikają z innego powodu niż rozrusznik, to wielokrotne próby uruchomienia silnika mogą doprowadzić do przegrzania rozrusznika. Elementy rozrusznika są także narażone na uszkodzenia. Problemy z rozrusznikiem w samochodzie VW CRAFTER II mogą wynikać m.in. z niesprawnego elektromagnesu. Wówczas przekręceniu kluczyka mogą towarzyszyć metaliczne odgłosy. Zniszczeniu ulec może też element sprzęgający – wyłamane lub uszkodzone zęby elementu sprzęgającego uniemożliwiają rozruch. Może pojawić się wówczas charakterystyczne szarpanie.