close-white0bb25abb
Powiadom mnie o dostępności
waiting4cb911ab

Elektromagnesy rozrusznika do DAEWOO KALOS

2 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Napięcie [v]: 12

101,82

zł/szt.

map-marker-mini21468e5b

Kraków: czw. 03.04

truck-delivery-outline-darkgrey126432d0

U ciebie: czw. 03.04

101,82

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Napięcie [v]: 12

85,82

zł/szt.

map-marker-mini21468e5b

Kraków: już jutro

truck-delivery-outline-darkgrey126432d0

U ciebie: śr. 02.04

85,82

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto
arrow-gray-pagination-bottom05c1a647
arrow-gray-pagination-bottom05c1a647

Części zamienne do DAEWOO KALOS

Elektromagnes rozrusznika DAEWOO KALOS – podwójna funkcja w pracy układu rozruchowego

Zadaniem elektromagnesu rozrusznika w samochodzie DAEWOO KALOS jest przesunięcie mechanizmu sprzęgającego i zazębienie go z wieńcem koła zamachowego. Połączenie rozrusznika z silnikiem jest niezbędne do rozpoczęcia pracy jednostki. Elektromagnes rozrusznika pozwala również połączyć styki, którymi dostarczany jest prąd z akumulatora do rozrusznika.

Niesprawny elektromagnes rozrusznika w samochodzie DAEWOO KALOS – jakie są najczęstsze przyczyny awarii?

W trakcie eksploatacji samochodu DAEWOO KALOS może dojść do uszkodzenia elektromagnesu rozrusznika. Przyczyną może być zwarcie, przegrzanie, a także mechaniczne zatarcie rdzenia elektromagnesu. Niesprawny elektromagnes rozrusznika sprawia, że przesunięcie mechanizmu sprzęgającego będzie niemożliwe. Przyczyną awarii mogą być także zużyte styki, które nie rozłączają się po uruchomieniu silnika.

Jak objawia się awaria elektromagnesu rozrusznika w aucie DAEWOO KALOS?

Jeżeli styki elektromagnesu rozrusznika są zużyte i nie rozłączają się, to objawem jest dalsza praca rozrusznika, nawet po uruchomieniu silnika. Objawy awarii mogą także uniemożliwiać uruchomienie silnika. Wówczas da się czasem słyszeć metaliczny dźwięk, wynikający z uderzania zębnika w wieniec koła zamachowego.